تاریخ انتشار:

آموزش های مهارتی را جدی بگیرید

آموزش های مهارتی را جدی بگیرید

امروزه همه دوستان و آشنایان مرتب به دنبال کسب مدارک و مدارج علمی هستند و این از نگاهی بسیار خوب است اما باید دید در پس آن مدرک چه می گذرد، داریم در اطراف خود که فردی سرش در لاک خود است و آموزش خصوصی تری دی مکس (آموزش خصوصی 3dmax )می بیند و با علاقه به آموخته ها سعی می کند تمرین کند و این حرفه را خوب یاد بگیرد، با دانستن این مهارت و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی تری دی مکس (تدریس خصوصی 3dmax) و کسب تجربه و تمرین کمی هم کارهای کوچکی از اطراف خود می تواند باز هم تمرین کند و کارهایی را بگیرد که حتی ممکن است بلد نباشد، آن کار را بگیرید و برای تهیه و تدارک آن پروژه دست طلب آموزش به روی هر متخصصی دراز کنید.... آری ارزشش را دارد و شما می توانید در نهایت حتی به سختی چیزی را درست کنید و خلق کنید که بسیار هم به خلق آن علاقه مند بودید ... کم کم با چند مورد می توانید در انجام کارهای روتین مثلا همین 3dmax حرفه ای شوید و در بسیاری مراکز و پروژه های اجرایی آنها مشغول به کار شوید کم کم و با گذشت زمان که اصلی است که در تمامی آموزش و مهارتها جدا نشدنی است خود را انسانی حرفه ای حتی بدون مدرک می بینید که می توانید کارهای فوق العاده ای در این علم انجام دهید، حال حتی خود شما بعد از چندین سال می توانید تدریس خصوصی تری دی مکس هم بدهید! و راه شما برایتان باز شده است تا در کار خود حرفه ای باشید، معمولا کسی که حرفه ای را بلد باشد، می تواند از پس خودش برای روزی خود بر بیاید و این ارزنده است ارزنده تر از خیلی مدرک هایی که به کار نمی آیند....

اینجا فقط برای شروع کار از آموزش تدریس خصوصی تری دی مکس (تدریس خصوصی 3dmax) گفتیم اما برای شروع کارهای گرافیکی می توانید از تدریس خصوصی فتوشاپ هم شروع کنید، باید از نقطه ای آغاز کرد و مهارتی را کامل و حرفه ای آموخت و برای بهتر شدنش کسب تجربه کرد، هم اکنون بسیاری از استادها با تجربه هایی بسیار بالا مدرک آیلتس خوبی هم دارند و با تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل به جستجوگران این دو فن آموزش می دهند، اینجا مدرک مهم است و داشتن مدرک آیلتس در آموزش آیلتس و آموزش تافل خود بخشی از کسب تجربه به حساب می آید اما برای تدریس فتوشاپ و یادگیری آن خیلی هم مدرک نیاز نیست، اصل تجربه و حرفه ای گری اهمیت دارد..

شما برای تدریس پیانو باید بتوانید برترین ملودی ها را بنوازید و دلنشین بنوازید و این جز با تمرین میسر نیست، برای تدریس خصوصی فیزیک باید سخت ترین تمرینهایی که به دستتان می رسد را بتوانید حل کنید، برای آموزش کارآفرینی نیازی به مدرک نیست شما باید خودتان یک کسب و کار صادقانه و درستی را پایه گزاری کرده باشید و به سوی موفقیت پیش بروید

تمام حرف ما اینست که از مدرک گرایی صرف بیرون بیاییم و به اصل هر حرفه ای بپردازیم، ما از طریق همین سایت استاد کارهای خوبی میشناسیم و با آنها آشنا شده ایم که در ابتدا با تمرین و ممارست کاری و مهرتی را یاد گرفته اند و کسب تجربه کردند و حال با تمرکز بر هدف های بالا به سمت بهترین افق ها چش دارند.

سایت استاد سلام برای کارگاه آموزشی، اجاره سالن کنفرانس،اجاره فضای آموزشی، اجاره کلاس و اجاره سالن همایش به شما با آمادگی کامل در خدمت است.

من از کشف چیزهای جدید خیلی لذت می برم و به تکنولوژی، عکاسی، هنر و البته نوشتن علاقه دارم. تولید محتوی این فرصت رو به من میده که تلفیقی از علایقم را با هم داشته باشم و به جستجو در مسیر های گوناگون ادامه بدم. خوشحالم در بخشی از دیجیتال مارکتینگ کار می کنم که خلاقیت مهم ترین فاکتور آن است.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.