اجاره کلاس مجازی برای جلوگیری از اتلاف وقت

اجاره کلاس مجازی برای جلوگیری از اتلاف وقت

زمان زیادی هستش که در استاد سلام برای گیدا کردن استادهای راه نزدیک برای شما با امکانات خوب بانک بزرگی از بهترین استاد ها جمع آوری کردیم و تا کنون که چند روزی هستش از تولد استاد سلام می گذره داریم از مرز 7 هزار استاد هم رد می شویم.

همیشه پیشنهاد ما این هست به هر هنرجو و دانش آموزی و دانش جویی که بگرد استاد نزدیک به خودت را پیدا کن ، تا کمتر لازم باشه ماها به شخصه اعم از استاد و دانشجو بابت اتلاف وقت هزینه صرف کنیم، مثلا شما برای تدریس خصوصی آیلتس (تدریس آیلتس)، یا تدریس خصوصی تافل باید از آموزه های استادت تکنیک یاد بگیری و از استاد برای ماهر شدن برای آزمون آیلتس مشاوره ای برای تکنیکال شدن دریافت کنی یعنی بخش درست تدریس خصوصی آیلتس این هستش، اما برای همین مشاوره گاهی خیلی از شما ها یا باید هزینه های زیادی به استاد پرداخت کنید تا ایشان با ماشین شخصی خودش یا با آژانس بیان منزل شما یا محل کار شما و دوباره همین زمان را برگردند، چقدر زمان هدر رفت، حالا تصور کنید شما بتونید صدای این استاد را بشنوید، ایشان را ببینید، مواردی را که لازم است ایشان برای شما یادداشت کند را هم ببینید، در کامپیوتر خود ایشان اینها کافیست ؟

شما هم می توانید در همان زمان با ایشان صحبت کنید، اگر لازم باشد ایشان می توانند فایل برای شما ارسال کنند و یا نوشته ای را برای شما بنویسیند تا املا آن کلمه را به فارسی یا انگلیسی خوب ببینید و همینطور بالاتر اینکه مثلا اگر نرم افزار گرافیکی تدریس می کنند استادمی تواند فایلی که که شما در تدریس خصوصی فتوشاپ درست کرده اید در کامپیوتر شما ویرایش کند ! استاد شما آنجا کنار شماست ؟ خیر ....

شما با نرم افزار کلاس مجازی ما با استاد می توانید به همین شکل با همه راههای رتباطی آموزش ببینید! دیگر چه لزومی دارد به رفت و آمد ؟ !

تکنولوژی را به خدمت بگیرید می توانید هزینه های رفت و آمد خودتان و یا استاد را هم از هزینه آموزش کم کنید و فقط ساعتی 3 هزار تومان بابت تدریس هزینه کنید.

می شود با اجاره کلاس مجازی از هر شهری به هر شهری تدریس خصوصی را پیش برد، اجاره کلاس مجازی با احترام به حق تدریس خصوصی خانمها شروع شد، تا خانمها بتوانند از راه دور هم آموزش ببینند.


این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.