تاریخ انتشار:

استاد سلام همچنان در حال بهینه سازی

استاد سلام همچنان در حال بهینه سازی

با گشت و گذار در دنیای جدید موبایلی اینستاگرام استاد سلام قصد ما بهتر شدن همه جانبه سایت هستش اینجا می بینیم ک خیلی ها تدریس خصوصی گیتار و تدریس خصوصی پیانو و تدریس خصوصی نقاشی را تبلیغ می کنند همه تلاش ما در سایت برای بهتر شدن همه گونه تدریس هستش نه فقط تدریس خصوصی فیزیک یا تدریس خصوصی ریاضی حالا اینجا نیازهای بیشتر و جدیدتر برای دل و هنر مردم را می بینیم و حتما برای بهتر شدن هر یک از این موارد هم در صحنه بهتر حاضر خواهیم شد.
جدید تدریس خصوصی برای شاگردهایی که علاقه مند هستند خانم یا آقا استادشان باشه را هم پیش گرفتیم هنوز این بخش از کار ما تکمیل نشده، اما به زودی این بخش هم فعال میشه و انتخاب منطقه مدرس را هم خواهیم داشت.
از همان روز اول من به شخصه علاقه مند بودم با این ترافیک بالا در شهرهای بزرگ دنبال استادی بگردیم که به ما نزدیکتر باشه و با رسانه هایی که داریم می توانیم این انتخاب را هم به عهده خودتان بگزاریم.
تدریس خصوصی زبان هم در اینستاگرام شامل تعداد زیادی مدرس میشه و آدمهای زیادی که دوست دارند در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی زبان آلمانی یا تدریس خصوصی زبان فرانسه شرکت کنند.
در بخش کارگاه آموزشی داریم اتفاقهای خوبی از ثبت و معرفی کارگاه آموزشی می بینیم و خبر دیگر که بعد بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد از 5000 نفر شدن استادها در سایت استاد سلام هستش.
در میان این استادها هر کسی که نفر 5000 باشه یک ستاره از استادسلام جایزه میگیره، امروز هم خانمی کاندیدای این جایزه شدند و اگر قبول کنند برای تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی ستاره دار خواهند شد.
دوستانی که در تدریس خصوصی آیلتس هم ستاره خریداری کردند اوضاع خوبی دارند و همه ستاره خود را در تدریس خصوصی آیلتس تمدید می کنند البته ما از این موارد اینروزها شاهد تمدیدهای زیادی هستیم و باید گنجایش سایت برای نمایش هر چه بهتر انتخاب شما را بیشتر کنیم و مرتب در حال تفحص در این مورد هستیم، از بین شما استادهایی هستند که مرتب با ما در تماسند و اشکالات و ایرادات ما را به ما تذکر می دهند و از این بابت بسیار از یکایک ایشان سپاسگزاریم.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.