تاریخ انتشار:

بررسی نارنجی: مقایسه iphone 5s و galaxy s4

بررسی نارنجی: مقایسه iphone 5s و galaxy s4

اخبار روز

زمانی اپل سلطان مطلق قلمرو تلفن های هوشمند به شمار می رفت. استیو جابز با تاجی که بر سر داشت، قوانین مطلوب خودش را وضع می کرد و کاربران نیز به ناچار باید از آنها پیروی می کردند.

اگر چه اپل فرمانروای بدی برای سرزمین تلفن های هوشمند نبود، اما ذات تنوع طلب و آزادی خواه کاربران، دست تقدیر را به نوعی دیگر رقم زد.

گوگل و آدم آهنی سبزش معادلات را بر هم زدند. اندروید روز به روز بزرگتر شد و حتی اعلام جنگ اتمی از سوی جابز هم نتوانست مانعی بر سر راه سیستم عاملی باشد که کاربران آن را صدای آزادی می دانستند.

اما نرم افزار به تنهایی نمی توانست اپل را از تخت سلطنت به زیر کشد. گوگل برای اینکه سهم بازار اندروید را گسترش دهد، نیاز به شریکی قدرتمند در صنعت سخت افزار داشت، و اینچنین بود که سامسونگ وارد بازی بزرگان شد.

کره ای ها که یکه تازی اپل و جابز را در صنعت تلفن های هوشمند بر نمی تابیدند، عهد بستند که به هر قیمتی ورق را به سود خود برگردانند. آنها با کپی کردن هر آنچه که اپل انجام می داد شروع کردند و با خرج مبالغ هنگفت در بخش تبلیغات، سرانجام توانستند بازار را از چنگ اپل در بیاورند.کهکشانی های سامسونگ، نسخه به نسخه بیشتر هویت مستقل خود را پیدا کردند و به مرور آن ها بودند که مرزهای جدید تکنولوژی را تعیین می کردند. گلکسی اس ۴ به عنوان آخرین کهکشانی، نشان دهنده همت مردمانی است که روزی به طور مطلق در زیر سایه اپل بودند و امروز خود سایه بر سر رقبا می اندازند.از سوی دیگر اپل همچنان با همان کیفیت همیشگی کار خود را ادامه می دهد؛ شاید امروزه درصد سهم بازار آیفون کمتر شده باشد، اما از کیفیت استثنایی این محصول ذره ای کاسته نشده است. در این بین اما سؤالی که مطرح می شود این است که آیا اپل همچنان تعیین کننده آینده تکنولوژی در تلفن های هوشمند به شمار می رود؟ یا اینکه تنها روندی را که سایر شرکت ها در پیش می گیرند، دنبال می کند؟ آوردگاه نارنجی این بار میزبان برترین گلادیاتورهای اپل و سامسونگ است.آیفون ۵ اس و گلکسی اس ۴ حالا نه در دادگاه پتنت ها، بلکه در بررسی نارنجی روی در روی هم قرار گرفته اند تا توانایی های شان را به اثبات برسانند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.