تاریخ انتشار:

تبلت ایرانی 150 هزار تومانی وارد بازار شد

تبلت ایرانی 150 هزار تومانی وارد بازار شد

گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیتنا (citna.ir)، مهندس "عبدالرضا مریداوی" در مراسم رونمایی از تبلت dimo 500 ضمن اشاره به این نکته که این محصول ارزان‌ترین تبلت دنیا است که با برند ایرانی عرضه می‎شود، خاطرنشان کرد: ما از دو سال پیش فعالیت خود را در بازار شروع کردیم و در این دو سال دست‎آوردهای مهمی بدست آورده‎ایم و در شرایط فعلی تلاش داریم که محصولاتمان را با کاهش قیمت چشم گیر و البته با حفظ و حتی ارتقای کیفیت به بازار عرضه کنیم.


وی ادامه داد: ما توانستیم تبلت را به سطح پایین جامعه برسانیم و موازی با ساخت تبلت، گوشی‌های هوشمند ارزان قیمتی نیز تولید کرده‎ایم که در حال حاضر در 220 نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت ما در کل کشور عرضه شده است که امکان ارائه‎ی خدمات نرم‎افزاری نیز در این نمایندگی‎ها وجود دارد.


مدیرعامل شرکت ارتباط ایرانیان اروند با تاکید بر برنامه‎ی این شرکت برای حضور هر چه بیشتر در بازار بین الملل، گفت: ما طی سه ماه گذشته دو هزار دستگاه تبلت به کشورهای افغانستان، تاجیکستان و قرقیزستان صادر کردیم؛ اگرچه این تعداد کم بوده اما به نظر ما برای شروع کافی است. درحقیقت هدف اصلی ما تامین نیاز بازار ایران و سپس توجه به صادرات است.


وی ادامه داد: در راستای حضور مناسب در بازار ایران هم در ماه حدود 15 هزار دستگاه به فروش می‌رسد که این رقم 25 درصد از سهم بازار تبلت را به خود اختصاص داده است، که ما سعی داریم این تبلت را به شکل گسترده در محیط‌هایی دانش‌آموزی و دانشجویی وارد کنیم.

در ادامه مریداوی درباره اینکه در رابطه با اینکه مدل‌های دستگاه‌‎های شما در سایت‌های چینی نیز وجود دارد و درحقیقت چه فکر ایرانی در ساخت این دستگاه‌ها است پاسخ داد: ببینید ما شاسی را در داخل ایران تولید می‌کنیم که این موضوع را یک شرکت در شیراز عهده دار شده است. بقیه لوازم داخل دستگاه و یا حتی نوع طراحی آن خریداری شده و شرکت دیگری نیز ممکن است همین طرح را از قبل تهیه کرده باشد.

به گزارش سیتنا، سیستم عامل این تبلت andriod 4.0.4 ، وزن آن 650 گرم، با پردازنده boxchip a13، حافظه داخلی 4 gb و صفحه نمایش لمسی lcd capacitive با اندازه 7.0 اینچ می‏باشد. همچنین امکاناتی از جمله wifi ، کارت خوان، وب‎کم ، حسگر شتاب سنج و usb در این تبلت قابل دسترسی است.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.