تبلیغ تدریس خصوصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
قسمت مهمی از پروسه وارد شدن به تدریس خصوصی ، تبلیغ کردن برای شغل تان است. چرا که شغل تدریس خصوصی تابلویی آویزان فرد نمی کند. اهمیت تبلیغ برای تدریس خصوصی، برای این شغل بسیار بیشتر از سایر شغل ها است چرا که تبلیغ تدریس خصوصی توسط یک فرد انجام می شود و برخلاف سایر شغل ها که تبلیغ برای یک مجموعه است تبلیغ برای یک فرد است. از این رو بخش مهمی از تدریس خصوصی با مقوله پرسنال برندینگ مرتبط است. در این مقاله کوتاه می خواهیم چند فاکتور برای تبلیغ را با یکدیگر مرور کنیم. ابتدا به راههای تبلیغ خوب می پردازیم(راههای تبلیغ از خود تبلیغ عموما مهمتر هستند) بعد به تبلیغ خوب خواهیم پرداخت
1.داشتن یک پروفایل آنلاین
اولین ویژگی خوب در زمینه تدریس خصوصی این است که افراد باید بتوانند شما را در اینترنت پیدا کنند، پس باید به خودتان نشانی در اینترنت بدهید، بهترین راه عضو شدن در استاد سلام است سایتی که در زمینه تدریس خصوصی جزو نتیجه اول گوگل است و چهارراه تدریس خصوصی به شمار می رود. سعی کنید همه توصیه هایی که استاد سلام در زمینه پر کردن پروفایلتان به شما می کند را انجام بدهید چرا که با رعایت چنین ویژگی هایی به خوبی می توانید در دسترس افرادی که در گوگل به دنبال شما می گردند باشید، اینروز ها مردم و کاربران اینترنت شفافیت میخواهند، هزینه تدریس خصوصی را هم بنویسید.
2.کارت ویزیت، سربرگ و ..
نداشتن یک کارت ویزیت در دنیای تدریس خصوصی همانند یک فاجعه است، فرض کنید شما یک استاد تدریس خصوصی زبان آلمانی هستید، یا تدریس خصوصی فیزیک، شما برای خود حتما یک کارت ویزیت تهیه کنید، این کارت ویزیت به خوبی می تواند معرف شما باشد، اگر کمی ذوق و سلیقه داشته باشید می توانید سربرگی به نام خود چاپ کنید، سربرگ نشان از اهمیت شما به مقوله تدریس خصوصی می دهد، می توانید قرارداد آماده تدریس خصوصی را از استاد سلام دانلود کنید، تا خیلی تر و تمیز روی سربرگ خود این قرارداد را بنویسید و قرارداد تمیز و مرتبی ببندید، امتحان کنید این راه را ضرر نخواهید کرد.
3. در شبکه های اجتماعی فعال باشید
اگر می خواهید خوب برای خود تبلیغ کنید، سعی کنید به وسیله شبکه های اجتماعی زیست خود را با تدریس خصوصی که شغلتان است پیوند بزنید، سعی کنید به وسیله این شبکه ها به طور نامحسوس به همه بگویید که تدریس خصوصی شغل دومتان یا اولتان هست، در صفحه پروفایل شما در استاد سلام، امکان انتشار صفحه خود در صفحه های شبکه های اجتماعی را دارید! مانند شکل زیر،و البته در شبکه های اجتماعی می توانید کنار آن، از تجربیات خود هم بنویسد و سعی کنید زیر پوستی عمل کنید. شبکه های اجتماعی یک بازار بالفعل هستند که نمی توان آنها را دست کم گرفت.
حتما تصویر زیر برای شما آشنا میشود اگر قصد حضور در اینترنت را به عنوان استاد داشته باشید:
4. تبلیغ خوب و ویژگی های عمومی آن
تبلیغ خوب، تبلیغی است که توانایی های شما را به خوبی تشریح کند، به خوبی سابقه شما را نشان دهد، همچنین حرفه ای بودنتان را به رخ بکشد در ضمن به همه اعلام کند که شما تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، و ... را جدی گرفته اید و از آن امرار معاش می کنید. از طرف دیگر تبلیغ خوب، تبلیغی است که شدیدا بتواند شما را فردی موجه در زمینه تدریس خصوصی نشان بدهد.