تاریخ انتشار:

تسهیلات بیشتر برای کاربران استاد سلام

تسهیلات بیشتر برای کاربران استاد سلام

گاهی استاد ها با ما تماس می گیرند و برای سایت خود وقت صرف می کنند و مطمئن باشید ما هم پیشنهادات شما را جدی میگیریم . نصیحتی از سایت گوگل را همیشه در ذهن خود داریم که مهمترین اصل کیفیت است، من عقیده دارم و با این سایت مطمئن شده ام که با کیفیت خوب خود به خود کار هم می آید، شغل هم ایجاد می شود: تغییرات جدید در سایت استاد سلام به این شرح است :

بهینه سازی سرعت جستجو در سایت استاد سلام : وقتی کاربران می خواهند یک رشته و مهارت را جستجو کنند با نوشتن نام آن رشته کافیست که به صفحه استادهای آن رشته برسند : مثلا شما در باکس می نویسید : ریاضی همه استادهای تدریس خصوصی ریاضی اینبار با سرعت بسیار بهتر از پیش ظاهر می شوند، وقتی می نویسید زبان نام استادهای تدریس خصوصی زبان لیست می شوند اگر فقط انگلیسی را بخواهید فقط بنویسید انگلیسی تا استادهای تدریس خصوصی انگلیسی لیست شوند یا مثلا استادهای تدریس خصوصی زیست را لیست کنید.


استاد ستاره دار در کادر قرمز در رشته خود، ستون سمت راست استاد های ستاره دار: در این ستون مثلا استاد های تدریس خصوصی آلمانی که ستاره دار هستند لیست می شوند اما برای برخی دروس تعداد استادهای ستاره دار آنها زیاد بود و کمتر در کادر قرمز می آمدند اما حالا تا تعداد زیادی استاد ستاره دار در لیست ظاهر می شوند مثلا شما اگر تدریس خصوصی گیتار می کنید یا تدریس خصوصی سنتور می کنید در سایت استاد سلام برای اعلام آمادگی خود نسبت به دیگر استادها حداقل یک ستاره داشته باشید و گوش به زنگ باشید ، ما برای اول بودن در رشته های پر بازدید تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم .

استاد های سایت استاد سلام مرتب در حال زیاد شدن است، یک پنل جستجوی جدید در حال آماده سازی است تا بهترین خدمات را به استاد ها بدهیم، ما رمز و راز تخصص های it را می دانیم و شما آموزش را. قرار بر این است تا به هم کمک کنیم تا بهترین باشیم.

اجاره کلاس :

بخش اجاره کلاس برای شما استادهایی که علاقه مند به برگزاری کلاس آموزشی گروهی و یا اجاره کلاس آموزشی گروهی هستید امکان خوب و ارزانی است که استاد سلام، در اختیار شما گذاشته است، برای تدریس نیمه خصوصی از کلاسهای ما استفاده کنید و کم کم روی پای خود بایستید.

اجاره سالن همایش، اجاره سالن کنفرانس، اجاره فضای آموزشی برای کارگاه:

سایت استاد سلام در مذاکرات خود توانسته است سالنهای همایش و کنفرانس شهید بهشتی را برای شما استاد ها با امکانات عالی برای برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفته به همکاری بگیرد تا شما به قله ها برسید، در این کارگاههای آموزشی همه امکانات آموزشی آماده است.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.