تاریخ انتشار:

حمایت از مجمع جهانی کارآفرینی با همفکر

حمایت از مجمع جهانی کارآفرینی با همفکر

در این مطلب هم قراره همفکر را معرفی کنم و هم قراره توضیحات دیگری برای شبکه سازی‌های جدید بدهم.
همفکر رویدادی هستش که هر چهارشنبه ساعت 6 الی 8 عصر در جایی تشکیل می شود هر هفته ممکن است یک مکان جدید باشد و یا یک سازمانی این افراد را که عضو جامعه همفکر هستند دعوت کند تا دوستان همفکر دور هم جمع شوند به گفته خودشان :

همفکر یک رویداد هفتگی‌ هست و فرصتی برای کارآفرینان، برنامه نویسان، طراحان و سرمایه‌گزاران که به شبکه‌سازی،‌ تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر بپردازیم.
این هفته همفکر در موسسه آموزش عالی بهار تشکیل شد، این موسسه برند برتر و برند معتبر کسب و کار و mba در ایران است، موسسه بهار یا مدرسه کسب و کار بهار و خلاصه این که استاد سلام با این موسسه همکاری‌هایی در زمینه خدمات آموزشی و اجاره فضای آموزشی یا اجاره سالن کنفرانس یا اجاره سالن همایش دارد و حال این موسسه از سمت مجمع جهانی کارآفرینان جوانان برگزار شده تا این همایش را برگزار کند.

دیروز دوستان زیادی در همفکر با ما نشست داشتند تا تصمیم‌های بهتری هم برای اطلاع رسانی داشته باشیم قصدم معرفی خوب بودن همفکر است و دوستان همفکری که هر هفته دور هم جمع می‌شوند.
اتفاقی که در این ساعات می‌افتد این است که افرادی بدون اینکه یکدیگر را بشناسند به دنبال پیشرفت هستند و هر یک دارای مهارتی هستند اینجا بدون آشنایی با هم صحبت می‌کنند تا راه‌حلی برای موفقیت بیابند و هر یک توانایی خود را به معرض نمایش می‌گزارند و اگر می‌توانند با یکدیگر همیاری می‌کنند.

دوستان همفکر در زمینه کارآفرینی علاقه‌مند به پیشرفت هستند یکی خبرنگار کارآفرینی است و یکی برنامه‌نویس، یکی گرافیست کامپیوتری است و یکی سرمایه‌گزار و خلاصه این که ما این دوستان را همراهی می‌کنیم تا با یک یک شما همکه ممکن است همراه ایشان شوند بیشتر آشنا شویم و با هم همکاری کنیم.
استاد سلام در این همایش حضور دارد و برای استادها راه حل های خوبی برای بازاریابی تدریس دارد: تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی ریاضی، استاد گیتار، استاد پیانو، کلاس نقاشی و تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی تافل

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.