تاریخ انتشار:

راه‎ اندازی سایت «سپاس مردم» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران

راه‎ اندازی سایت «سپاس مردم» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران
اخبار روز
به دنبال توافق ارزشمند «ژنو» و به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران از سوی قدرت‌های جهانی، گروه یاری طرح «سپاس مردم» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران را آغاز کرد.
به گزارش سیتنا، گروه یاری که از سال 87 از سوی عد‌ه‌ای از جوانان اصلاح‌طلب، حول محور و اندیشه سید محمد خاتمی شکل گرفته است در سایت با نوشتن متنی از مردم دعوت کرد تا پیام‌های تبریک و سپاس خود در این رابطه را ثبت و حمایت خود را برای ادامه روند مذاکرات و توافقات هسته‌ای اعلام کنند.
این گروه در پیام خود نوشته است: 24 خرداد مردم بعد از هشت سال حاکمیت شتاب‌زدگی، سطحی نگری و رفتارهای پوپولیستی بر قوه مجریه، به عقلانیت و تدبیر رای دادند تا فردایی بهتر را تجربه کنند.امروز 3 آذر، دکتر محمدجواد ظریف، دکتر عباس عراقچی، دکتر مجید تخت روانچی و دیگر کارشناسان و اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که هم می‌توان صلح طلب بود و اعتماد دنیا را جلب کرد و هم عزت ایران و ایرانی حفظ شود و حق ایران به رسمیت شناخته شود.و اینجا ما و مردم ایران «سپاس» و «حمایت» خود را از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به دلیل توافق ارزشمند ژنو اعلام می‌کنیم، به امید فردایی بهتر و ایرانی آبادتر.
گفتنی است این گروه برنامه‌های دیگری برای قدردانی و تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در قالب طرح «سپاس مردم» از دستاوردهای ژنو دارد که متعاقبا اعلام خواهد شد.
استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.