تاریخ انتشار:

شوق مردم در غرفه استارتاپ ها و هیجان خود بچه های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ امسال دیدنی بود

شوق مردم در غرفه استارتاپ ها و هیجان خود بچه های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ امسال دیدنی بود

نمایشگاه الکامپ تهران elecomp) ) مهمترین رویداد فناوری اطلاعات ایران به شمار می آید که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت عرضه می گردد .

امسال هم در روز های 25 تا 28 آذر ماه برگزار شد اما با یک تفاوت بزرگ آن هم این که

حدود 250 استارتاپ، شتاب‌دهنده و کسب و کارهای موفق سابقا استارتاپی در کنار یکدیگر در تازه‌ترین و جوان‌ترین بخش الکامپ بازار ایده های نوآورانه را داغ کرده‌اند.

استارتاپ ها در ۱۰ گروه فعالیت می‌کنند. تبلیغات، بازاریابی، امنیت، سرگرمی، داده‌های عظیم، یارانش ابری، توسعه دهندگان، نرم‌افزار، خدمات سازمانی، منابع انسانی، تجارت الکترونیک، آموزش، مالی، سخت افزار، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا، سبک زندگی، پزشکی، جمع سپاری، اجتماعی و گردشگری محور کار استارتاپ‌ها هستند.

قبل از شروع نمایشگاه ها خود استار تاپ ها نیز از این حضور خود در الکامپ که الکامپ استارز نیز بودند بسیار رضایت داشتند اما بعد با دیدن غرفه های خیلی کوچیک و نزدیک به هم کمی ناراحت شدند ولی از نظر ما باید جنبه های مثبت قضیه را دید و امیدوار بود در سال های آتی همه چیز بهتر باشد و سالن و فضای بزرگ تری را به استار تاپ ها اختصاص دهند و امسال از این دورهمی بزرگ و یک فرصت عالی برای معرفی کسب و کار خوشحال بود.

شلوغی الکامپ نه تنها در خود نمایشگاه بلکه در تمام خیابان ها و اتوبان های اطراف مشخص بود اما شلوغی غرفه 18 یا همان سالن الکامپ استارز برای همه مسئولین نمایشگاه، دیگر سالن ها و خود مردم بسیار جالب بود.

همه از هم می پرسیدند  چه کسایی تو سالن 18 هستند که حتی ورودی آن نیز به این شلوغی است و جای سوزن انداختن هم نیست؟ مردم با شور و شوق زیادی از غرفه ها بازدید می کردنند و کسب و کار های جدید برایشان جالب بود. البته نا گفته نماند که وقتی جوانان و ایده های ناب و جدیدشان دور هم جمع شوند باید هم جذاب و دیدنی باشد.

و خود بچه های استار تاپی در ساعات های آخر روز خسته ولی هنوز خوشحال پاسخ گوی مردم بودند و کسب و کار خودشان را ارایه می دادند.


و در آخر نمایشگاه همه استارتاپ ها امید وار تر از قبل  به آینده روشن بودند زیرا فهمیدند با کمی تلاش بیش تر خودشان و شاید حمایت های بیش تر می توانند موفقیت را برای خود رقم بزنند.

تیم استاد سلام نیز در بخش آموزش حضور داشت و از مردم انرژی بسیار خوبی گرفت.

افرادی که ما رو از خود سایت می شناختند ازمون تشکر می کردند و خسته نباشید می گفتند، عده ای استقبال می کردند و می خواستند در سایت ثبت نام کنند و بچه های شیطون هم از کنار ما رد میشدند و استاد سلامی می گفتند و می رفتند.

ما بیش تر از پیش برای کارهای بزرگ تر و موفقیت های بیش تر انرژی گرفتیم و با تلاش به سمت آینده ای بهتر قدم می گذاریم.

مرسی که کنار ما بودید مثل همیشه

استاد سلام در نزدیکی به فصل امتحانات برای تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی شیمی در کنار شما است.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.