تاریخ انتشار: 1402/08/10
مدیرعاملی که نتوانست با تبلیغات پرهزینه در صداوسیما هم ماندگار شود!
طی ماهها و مخصوصا هفتههای اخیر شاهد پخش تبلیغات گسترده و پرهزینه ی شرکت پست از تریبون صداوسیما بودیم؛ اقدامی که به مذاق وزیر ارتباطات خوش نیامد و وی به شدت نسبت به این اقدام تبلیغاتی پرهزینهی شرکت پست انتقاد کرد.
به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پست، گفت: "در تلویزیون تبلیغی از شرکت پست دیدم که هرچه تا آخر به آن نگاه کردم متوجه نشدم که چه چیزی را می خواهد بیان کند. باید با مردم با زبان خودشان صحبت کرد. زمانی که تبلیغی پخش می شود و تمام می شود باید حرکتی را ایجاد کند و این انگیزه را در مردم ایجاد کند که از فردا تمایل داشته باشند تا از این سرویس جدید استفاده کنند".
اگرچه روابط عمومی شرکت پست برای بیشتر دیده شدن مدیرش در ماههای اخیر، نسبت به پخش نوع خاصی از تبلیغات در صداوسیما اقدام کرد، اما این نوع خاص و یک سویهی تبلیغات هم نتوانست به حفظ صندلی مدیرعاملی برای مدیریت پیشین کمک کند و وزیر هوشمند ارتباطات ترجیح داد مدیریت عاملی شرکت پست را به فردی بسپارد که به جای تبلیغات گسترده برای خودش به دنبال توسعه خدمات ارتباطی در شرکتی باشد که در سالهای اخیر به شرکتی زیانده تبدیل شده است.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.