تاریخ انتشار:

مشخصات فنی اولین تبلت تولید شده در شرکت فراسو

مشخصات فنی اولین تبلت تولید شده در شرکت فراسو

اخبار روز

شاید سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز برای سیستم‌های دسکتاپ و لپ تاپ‌های پیشرفته عادی به نظر برسد‌، اما چنین سرعتی برای برای یک وسیله‌ی پرتابل باورنکردنی‌ است. به همین دلیل نام “fast” یا “سریع” شایسته‌ی جدید ترین محصول صنایع رایانه‌ی فراسو، یعنی تبلت فراسو است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، تبلتfast مدل ۷۱۱ اولین تبلت فراسو است. ربع قرن تجربه‌ی تولید محصولات کامپیوتری و الکترونیکی به کمک گروه فراسو آمد تا یکی از سریع ترین تبلت‌های دنیا و محصولی با کیفیت و مطابق تکنولوژی روز را به کاربران ایرانی معرفی کند .

قلب تپنده‌ی چهار هسته‌ای a9 این تبلت از سریcortex شرکتarm است و با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز در کنار توانایی بالا‌ کمترین میزان انرژی را مصرف می‌کند. تبلتfast فراسو با این پردازنده قدرتمند به همراه ۱ گیگا بایت حافظه‌یddr3 یکی از سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین تبلت‌های حال حاضر است.

صفحه ئ نمایش ۷٫۸۵ اینچی این تبلت از نوع ips است و زاویه‌ی دید بالا و عمق رنگ استثنائی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. صفحه‌ی گسترده‌ی این تبلت با استفاده از تکنولوژی مالتی تاچ، امکان استفاده از ۵ انگشت را به صورت همزمان فراهم می‌آورد.

این تبلت توانایی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت اطلاعات دارد و با افزودن حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت افزایش می‌یابد. همچنین با استفاده از کابل otg همراه دستگاه می توان انواع فلش‌ usb و هارد اکسترنال را به آن متصل کرد. به کمک این کابل همین‌طور امکان اتصال وسایل جانبی مانند کیبورد و ماوس و هاب های usb به تبلت فراهم می‌شود‌.

علاوه بر این با کابل otg و یک مودم یو اس بی gsm یا ۳g می‌توانید تبلت fast را به یک فبلت پر‌سرعت تبدیل کنید و از امکاناتی مانند تماس تلفنی و ارسال پیامک و همچنین اینترنت gprs و اپلیکیشن‌های مخصوص آن استفاده کنید‌.

تبلت fast 711 فراسو به سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ فارسی مجهز است. این سیستم عامل توسط کارشناسان گروه فراسو بومی‌سازی شده و فونت فارسی آن در نرم افزار‌های تایپ و مرورگر‌های اینترنتی و دیگر نرم‌افزار‌ها بدون کوچکترین مشکلی قابل استفاده‌ است.

دو دوربین، یکی در جلو با کیفیت ۲ مگا پیکسل و دیگری در پشت تبلت با کیفیت ۱ مگا پیکسل امکان عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین استفاده از نرم افزار های ارتباط اینترنتی و voip را فراهم می‌کند.

این تبلت به وسیله‌ی تکنولوژی قدرتمند ۸۰۲٫۱۱ سری n امکان اتصال به تمامی شبکه‌های وایرلس تا فاصله‌ی ۲۵۰ متری در محیط‌های باز را دارد که لذت وبگردی و امکان استفاده از تعداد بی‌شماری از نرم افزار‌های رایگان را با بالاترین سرعت برای شما امکان‌پذیر می‌سازد‌. همچنین با دارا بودن چیپست داخلی gps دیگر هرگز مسیرها را گم نخواهیدکرد. شما می‌توانید هر لحظه و در هر کجا از اپلیکیشن های قدرتمند مسیریابی با بالاترین امکانات استفاده نمایید‌.

بلوتوث ورژن ۴ یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ی تبلت fast فراسو است. در این ورژن از تکنولوژی بلوتوث که با نام بلوتوث‌smart نیز شناخته می شود، علاوه بر قابلیت‌های‌ ورژن‌ ۲ و ۳ مصرف انرژی دستگاه نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته‌است. این چیپست بلوتوث با توجه به فاصله دو دستگاه و حجم اطلاعات انتقالی‌ میزان مصرف را کنترل می‌کند و در نتیجه مصرف انرژی تبلت کاهش می‌یابد‌.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.