تاریخ انتشار:

نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد با رقابت 478 هزار و 349 نفر در 135 مجموعه امتحانی و 6 نوبت صبح و عصر پنج شنبه، جمعه و شنبه 6 تا 8 خردادماه در 69 حوزه امتحانی و در 31 استان کشور برگزار شد و شهریور 95 زمان نتایج آن بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد امروز سه‌شنبه 23 شهریورماه اعلام می‌شود.

داوطلبان عزیز کنکور کارشناسی ارشد امروز می توانند نتایج آزمون خود را از سایت www.azmoon.com مشاهده کنند.

داوطلبان کنکور ارشد همیشه از داوطلبان کارشناسی هیجان کم تری برای نتایح دارند زیرا تجربیات بیش تری کسب کرده اند و می دانند چه در بهترین دانشگاه قبول شوند چه نشوند پایان راه تحصیلی و کاریشان نیست، زیرا در هر دو حالت خود افراد باید همت داشته باشند و مسیر خود را پیدا کنند.

البته که چه بهتر در دانشگاه های عالی تحصیل کنند و در کنار آن مهارت های خود را نیز افزایش دهند، پس اگر نتیجه دلخواهتان را کسب نکردید نا امید نشوید و با تلاشی بیش تر شروع کنید.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی در تمام زمینه های درسی از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل برایتان بهترین ها را آرزو می کند.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.