تاریخ انتشار:

هفته پبش به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی، چگونه گذشت؟

هفته پبش به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی، چگونه گذشت؟

به نظر شما چرا یک هفته را به کتاب و کتابخوانی اختصاص داده اند؟

مگر کتاب و کتابخوانی چقدر مهم هستند که یک هفته کامل را برای این دو معرفی کرده اند؟

خب فکر میکنم جواب این سوال ها برای شما مخاطبین استاد سلام واضح باشد، زیرا شما دوستانی هستید که یا یادگیری و آموزش را به عنوان شغل خود انتخاب کرده اید و یا در پی آموختن هستید.

و البته ارزش این جمله قدیمی که کتاب بهترین دوست ماست را به خوبی می دانید.

بله من هم با گذشت این همه سال و با وجود پیشرفت شایان تکنولوژی و قدم گذاشتن آن در جای جای زندگیمان باز هنوز بر این باورم که کتاب بهتریت دوستم است.

می دانم که در همین لحظه تمام دوستانم و همکارانم می گویند تو که همیشه گوشی دستت است پس چرا کتاب را دوستت خودت می دونی؟

جواب در همین هفته کتاب و کتابخوانی است.


این هفته میخواهد به ما یادآوری کند کتاب خواندن را فراموش نکنیم، و این دوست را بیش تر در کنار خود داشته باشیم.

یادمون نره این کتاب بود که به ما خواندن و نوشتن را یاد داد. ما را با داستان هایش سرگرم کرد و آروم آروم ما رو با دنیای بزرگ اطرافمون آشنا کرد. همین جا میگیم که اگر بتوانیم از تکنولوژی استفاده ای درست کنیم، مطالعه خومان را بیش تر یا حتی تخصصی تر کنیم، از اخبار دنیا عقب نمونیم خیلی عالیست و حتی در مصرف کاغذ هم صرفه جویی می شود.

اما ارزش کتاب همچنان سر جای خودش است زیرا شاید هنوز مطالبی در کتاب ها پیدا کنیم که جای دیگر نباشد.

و البته حس و حال کتاب خواندن با هیچی نمی توانیم عوض کنیم.خریدن یک کتب نو، ورق زدن کاغذ هاش و اشتیاق برای رسیدن به آخر کتاب.

من هم مثل بقیه از تلفن همراهم برای راحت و سریع کردن کار هایم استفاده می کنم، ولی می دانم باید زمان بیش تری را به مطالعه اختصاص بدهم.

در این راستا هفته گذشته شاهد تخفیف در خیلی از کتاب فروشی ها بودیم.

 و البته یک کار خیلی قشنگ و تاثیر گذار از هنرمندان عزیزمان که پنجشنبه هفته پیش قرار گذاشتان که به کتاب فروشی ها بروند و کتاب بخرند و کلی هم مردم ازشون حمایت کردند.

این ها همه برای ما مردم است که فراموش نکنیم انسان همواره باید در مسیر آموزش باشد، فراموش نکنیم کتاب دوست ماست و می خواهد برای مدتی ما را به دنیای خودش ببرد، فراموش نکنیم با هر چقدر مشغله ای که داریم زمانی از روزمان را به مطالعه اختصاص دهیم.

ما استاد سلامی ها هم هنرمند نبودیم اما به سهم خودمون روز پنچشنبه به شهر کتاب رفتیم و چندتا کتاب خریدیم و قرار گذاشتیم خواندنش را شروع کنیم و وقتی تموم شد با هم جا به جاش کنیم.

استاد سلام در تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس همواره در کنار شما است.

البته برای تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی زبان انگلیسی برایتان سورپرایز هایی داریم.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.