تاریخ انتشار:

«۱۲ شهریور» آخرین مهلت ثبت‌نام کتب‌ درسی

«۱۲ شهریور» آخرین مهلت ثبت‌نام کتب‌ درسی

اخبار آموزش و پرورش: معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بالغ بر ۱۳۴ میلیون جلد کتاب درسی با بیش از هزار عنوان توزیع می‌شود، گفت: توزیع کتب‌ در استان‌ها از ۲۰ شهریور و در تهران و البرز از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرهنگیان، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نشست خبری اظهار داشت: بالغ بر ۱۳۴ میلیون جلد کتاب از دوره ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی در بیش از ۱۰۰۰ عنوان تولید شده است که ۱۴۰ عنوان کتاب از تولیدات جدید امسال است.

وی با اشاره به توزیع کتاب‌ها در سال تحصیلی جدید، افزود: امسال شیوه توزیع به ۲ شکل است؛ در دوره متوسطه اول و دوم، توزیع کتاب‌ها از طریق کتابفروشی‌ها انجام می‌شود ضمن اینکه فرایند توزیع از ۱۵ شهریور شروع می‌شود و پس از ارسال، از ۲۰ شهریور کتاب‌ها در استان‌ها توزیع شده و از ۲۲ شهریور نیز توزیع کتاب‌ها در استان‌های تهران و البرز صورت می‌گیرد.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی یادآور شد: در دوره ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از سال گذشته شیوه ثبت‌نام از روش سنتی به روش الکترونیکی تغییر پیدا کرد که در سال گذشته ثبت‌نام کتاب‌های دوره ابتدایی در تهران و کتابهای دوره پیش دانشگاهی در کل کشور از طریق الکترونیکی اجرا شد.

وی با بیان اینکه از ۱۶ فروردین سال جاری ثبت‌نام الکترونیکی و فروش اینترنتی کتاب‌ها شروع شده است، افزود: دانش‌آموزان پس از ثبت‌نام خود در سامانه سناد می‌توانند با وارد کردن کد ملی، کد دانش‌آموزی و سریال شناسنامه خود وارد سامانه ثبت کتاب درسی شده و وجه آن را پرداخت و سفارش کتاب دهند و کتاب خود را از اول مهر از مدارس تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه امسال در یکی، دو مرحله ثبت‌نام کتاب‌ها در دوره ابتدایی تمدید شد، یادآور شد: در حال حاضر نیز ثبت‌نام کتاب‌ها از اول ابتدایی تا پایه ششم صورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه ۱۲ شهریور آخرین مهلت دانش‌اموزان برای ثبت‌نام در سامانه ثبت کتاب است و از ۱۳ شهریور، توزیع کتاب‌ها در مدارس شروع می‌شود.

با نزدیک شدن به فصل شروع مدارس و خرید کتاب های درسی و دیدن منابع اگر نیاز به تدریس خصوصی در هر درسی مثل تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و غیره داریم از الان که زمان بیش تری در اختیار است برنامه ریزی را شروع کنیم.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.