مقدمه
دانلود جزوه مقدمه از استاد حمیده حق وردی
ارائه شده توسط : استاد حمیده حق وردی
توضیحات : این فایل مقدمه ای بر دروس و جزوات بعدی آموزش بازرگانی است.
جزوه های آموزشی مرتبط
- مدیریت ارتباط با مشتری CRMاگر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را نشناسید و بخواهید توضیحی بسیار ساده و کاربردی در مورد آن بدانید، آنچه در فصل اول این جزوه ارائه شده، میتواند یک نقطه شروع . . .ارائه شده توسط : استاد مهران حسنخانی
- مدیریت بازاریابیمنشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، می توان محصول . . .ارائه شده توسط : استاد مهران حسنخانی
- مربیگری در قالب رهبریدر نظريه هاي سازمان و مديريت و نيز در عمل، انسان هر روز نقش اساسي تري نسبت به گذشته مي گيرد و سازمان ها در رقابت، ناگزير به اتخاذ رويكردهاي نوين تري در بحث . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
- بازاریابی مفهومی-contextual marketingبیشتر کارشناسان بازاریابی مفهومی را نسل بعدی بازاریابی محتوایی میدانند؛ بیلگیتس در سال ۱۹۹۶ عبارت پادشاه محتوا است را بیان کرد اما امروزه عمق و زوایای . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
- برند-ارزش برند-موتو-برندسازیاصطلاح برند به مفهومی در تجارت و بازاریابی اشاره دارد که یک شرکت، محصول یا فرد را از سایر همسان ها تمایز می دهد. برندها قابل لمس نیستند و بیشتر به عنوان یک حس . . .ارائه شده توسط : استاد پارسا دوست محمدی
دسترسی سریع