تاریخ انتشار:

خبرهای بسیارخوش در مورد رایتل

خبرهای بسیارخوش در مورد رایتل

اخبار روز

به گزارش سرویس علمی جام، به نقل از سیتنا، مهندس سید مجید صدری که در نخستین حضور رسانه‎ای در جمع عمومی خبرنگاران در کسوت مدیرعامل رایتل سخن می‎گفت، خاطرنشان کرد: اگرچه در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد مشترکان سیم‎کارت‎های دائمی، اعتباری و دیتای این اپراتور ندارم، ولی می‎توانم بگویم مصرف خدمات دیتا بیش از خدمات مکالمه است و هم اکنون تعداد مشترکین سیم‎کارت دیتای ما بیشتر است.

- راه‎اندازی رومینگ بین الملل رایتل تا یک ماه دیگر
- قطع سرویس مکالمه‎ی تصویری، ضرر قابل توجهی به ما تحمیل کرد
- برخی بسته‎های خدماتی ما ارزان‎تر از دو اپراتور دیگر است
وی در خصوص تعرفه‎های فعلی رایتل، گفت: تعرفه‎های رایتل با دو اپراتور دیگر تفاوت چندانی ندارد، ولی این گونه جا افتاده که تعرفه‎های رایتل گران است؛ اگرچه برخی بسته‎های خدماتی ما حتی ارزان تر‎ از دو اپراتور دیگر است.
- ﻫﺪﻑ رایتل ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌﺮفه‌ها ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺬﺏ ﻣﺨﺎﻃب بیشتر ﺍﺳﺖ
- برای افزایش دوره‌ی انحصار جدی هستیم
- به دنبال تهیه sla برای کاربران هستیم
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا اپراتور سوم بابت قطع تماس‌های تصویری به کاربران خود خسارت پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ گفت:‌ به دنبال تهیه sla برای کاربران هستیم اما به طور قطع اگر قرار به پرداخت خسارت باشد خود ما هم باید این خسارت را دریافت کنیم تا آن را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.
- به حق‌السهم دولت از سود اپراتور سوم انتقاد داریم
- اطلاع رسانی و شفاف سازی از اصول اصلی رایتل است
- هزارمین سایت ما در شاه چراغ راه اندازی شد
- رایتل با پول نیمی از مردم کشور تاسیس شده است
به گزارش خبرنگار سیتنا، مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد: از انجایی که رایتل شرکتی است که 100 درصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و خانواده‎ی بزرگ تامین اجتماعی با داشتن 37 میلیون نفر زیر مجموعه همه سهام دار رایتل هستند، کار و تعهدات ما را بسیار سخت است؛ چرا که شرکت رایتل با پول نیمی از مردم کشور تاسیس شده و به خانواده بزرگ تامین اجتماعی تعهد بیشتری دارد، از این‎رو رایتل باید حافظ سهام سهامداران و بانی توسعه برای این خانواده بزرگ باشد.
- تمامی کارمندان رایتل داخلی هستند و با هیچ مشاور خارجی همکاری نداریم
- با ارائه‎ی سرویس‎های ویژه به دنبال افرایش فروش سازمانی هستیم
وی در پایان گفت: در حال حاضر تفاهم نامه‎هایی با سازمان‎های مختلف همچون دانشگاه آزاد، وزارتخانه‎ها، سازمان بهداشت وزارت نفت امضا کرده‎ایم تا بتوانیم با ارائه‎ی سرویس‎های ویژه بتوانیم فروش سازمانی را افزایش دهیم.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.