ریزه کاری های کلاس آنلاین

ریزه کاری های کلاس آنلاین

بعد از اینکه وارد کلاس شدید می‌تونید از امکانات موجود در فضای کلاس آنلاین استفاده کنید. یک سوال مشترک در بین اساتید وجود داره که کلاس آنلاین چه امکاناتی در اختیار استاد برای آموزش قرار میده؟

برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا آموزش کامل بخش‌های کلاس آنلاین را در اختیار شما قرار بدیم.

ورود به کلاس

در آغاز ورود به کلاس آنلاین یک گزینه برای استاد نمایش داده میشه برای فعال‌سازی میکروفن. حتما حتما گزینه فعال‌سازی را تایید کنید.

یادتون باشه که استاد همیشه به عنوان "اپراتور" عمل می‌کنه پس میتونه به تمامی امکانات مورد نیاز برای آموزش دسترسی داشته باشه اما شاگرد در آغاز ورود به کلاس تنها می‌تونه با استاد از طریق چت در ارتباط باشه دلیل این است که اگر شما یک کلاس 30 نفره داشته باشید تصور کنید تمامی کاربرا بتونند به صورت صوتی با شما در ارتباط باشند. خب این کلاس کنترلش واقعا سخته و مدیریتش امکان پذیر نیست.

امکانات کلاس آنلاین

شاید برای خیلی از اساتید استفاده از کلاس مجازی برای تشکیل کلاس هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی موسیقی دارای ابهام باشد و اینکه در کلاس آنلاین چه امکاناتی برای تدریس و حل مسائل وجود دارد. مثلا چطور فرمول‌های ریاضی را برای شاگرد نمایش بدیم و یا یک مسئله ریاضی را حل‌کنیم.

همچینین برای اساتید و دانش آموزانی که تمایل به ذخیره کردن کلاس آنلاین دارند نیز ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانند فیلم کلاس را ذخیره کنند تا در صورت نیاز مجدد به فیلم دسترسی داشته باشند.

در فیلم زیر به صورت کامل و با جزئیات مورد نیاز شما نحوه استفاده از کلاس آنلاین را آموزش ببینید.


این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.