تاریخ انتشار:

همه آنچه که از بازی همستر باید بدانید

همه آنچه که از بازی همستر باید بدانید
بعد از موفقیت بازی کلیکی نات کوین و قیمت بالای توکن آن، بازی‌های کلیکی بسیاری در بستر تلگرام شروع به فعالیت کردند. در میان این بازی‌ها، همستر کامبت توانست مخاطبان زیادی را به‌سوی خود جلب کند. این بازی هم‌اکنون بیشتر از ۷۰ میلیون کاربر دارد و روزبه‌روز به نیز بر تعداد بازیکنان افزوده می‌شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا از این بازی کلیکی که مخاطبان تلگرام را به دنیای ارز دیجیتال پیوند زده است اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

بازی همستر چیست و چگونه انجام می‌شود؟

همستر یک بازی کلیکی در بستر تلگرام است که کاربران با پیوستن به ربات آن و کلیک کردن می‌توانند این بازی را انجام دهند. برای انجام آن کافیست روی یک سکه کلیک کنید یا آنکه فعالیت‌هایی را انجام دهید تا امتیازتان بالاتر برود. شاید هم رمزارز بدست آورید.
بنابراین، انجام بازی همستر به تخصص یا مهارت خاصی نیاز ندارد. فقط باید روزی چند ساعت زمان خود را صرف کلیک کردن کنید یا آنکه کارت‌های بازی را بیاید تا امتیازتان ارتقا یابد‌. از دیگر راه‌های افزایش امتیاز در این بازی ارسال لینک شخصی‌تان برای دیگران و پیوستن آن‌ها با این لینک به بازی است.

چرا از بازی همستر استقبال شده است؟

اگر بخواهیم موفقیت همستر را بررسی کنیم در ابتدا باید به بازی نات کوین بپردازیم. نات کوین اولین بازی کلیکی تلگرام بود که به تیم مدیریتی این اپلیکیشن تعلق داشت‌. در آن بازی نیز شما با کلیک کردن و انجام یک سری فعالیت (تسک) به پاداش دست پیدا می‌کردید.
به جز اهالی کریپتو، تعداد کمی از مردم عامه نیز به بازی نات کوین پیوستند و توانستند امتیاز خوبی کسب کنند. تیم مدیریتی این بازی بعد از مدتی امتیازات را به توکن قابل فروش تبدیل کرد که داخل صرافی‌های ارز دیجیتال معامله شد. از شانس خوب شرکت‌کنندگان، هر توکن نات کوین ارزش خوبی پیدا کرد و افراد مبلغ بالایی دست پیدا کردند.
بازی همستر و معلم خصوصی ارز دیجیتال
بعد از موفقیت نات کوین، تعداد بازی‌های کلیکی افزایش پیدا کرد که یکی از موفق‌ترین آن‌ها همستر بود‌. همستر سریعا وارد جریان شد و با حضور یک تیم قوی توانست خود را به‌عنوان بازی کلیکی آینده‌دار مطرح کند‌. تا زمان نوشتن این مطلب هنوز از آینده بازی همستر، عرضه توکن یا چگونگی تبدیل امتیازات به توکن خبری نیست. اما همگان امیدوارند که این بازی نیز موفقیت نات کوین را تکرار کند و بازیکنان را به درآمد مناسبی برساند.
حالا با دانستن این موارد ببینید شاگردان مدرسه‌ای چه مدل گرایشی نسبت به این موارد خواهند داشت؟ رفتار معلم ها در برابر اینهمه اشتیاق دانش آموزان چگونه باید باشد؟ و در همین مسیر باید بیشتر از همستر و حاشیه‌های و درآمد‌سازی دانست. اینروزها معلم خصوصی در استاد سلام اولین دغدغه اش باید آگاه سازی همین شاگرد درباره رمز ارز و این بات تلگرام باشد تا شاگردش هم بداند معلمش به روز است و هم از همین استاد به درستی بیاموزد.

آیا می‌توانم از بازی همستر درآمد کسب کنم؟

کسب درآمد دلاری از بازی همستر چیزی است که همه به‌‌دنبال آن هستند و به این امید بازی می‌کنند‌. اینکه شما بتوانید از این بازی درآمد بدست آورید به عوامل مختلفی از جمله نحوه عملکرد تیم مدیریتی همستر بستگی دارد. آن‌ها باید تصمیم بگیرند که توکن همستر را به بازار عرضه کنند یا خیر.
در صورت تبدیل امتیازات، توکن باید در صرافی‌های ارز دیجیتال قیمت‌گذاری شود‌‌. از طرفی دیگر، باید دید که مدیریت بازی برای تبدیل امتیازات به توکن چگونه عمل می‌کند. به‌طور مثال، آیا ده میلیون امتیاز را یک به یک به توکن تبدیل می‌کند یا یک به ده و یا بیشتر. 
اگر امتیاز شما یک به یک به توکن تبدیل شود یعنی برای ده میلیون امتیاز ده میلیون توکن دریافت خواهید کرد. بنابراین، به‌ط‌ور خلاصه می‌توانیم اینگونه بگوییم که اگر تیم مدیریتی همستر برای تبدیل امتیازات به توکن قدم بردارند، آن‌را در صرافی‌ها لیست کنند و این توکن قیمت مناسبی داشته باشد؛ احتمال آنکه به درآمد خوبی از این بازی دست پیدا کنید بالا است.
بازی همستر و معلم خصوصی ارز دیجیتال

آیا بازی همستر کلاهبرداری است؟

این سوالی است که افراد زیادی روزانه به‌دنبال پاسخ آن هستند. شما برای انجام بازی همستر تنها به کلیک کردن نیاز دارید و اطلاعات بیشتری در اختیار این بازی قرار نداده‌اید. بنابراین، همستر نمی‌تواند از شما کلاهبرداری کند. 
اگر در بدترین حالت، امتیازات این بازی به توکن تبدیل نشود تنها زمان زیادی از شما تلف شده و کلاهبرداری مالی صورت نگرفته‌ است. اما در دنیای کریپتو همواره ممکن است به دام کلاهبرداران بیفتید بنابراین، جانب احتیاط را رعایت کنید و روی لینک‌هایی که از سوی کاربران ناشناس یا در گروه‌های ارز دیجیتال برایتان ارسال می‌شود، کلیک نکنید.

کمک گرفتن از معلم خصوصی ارز دیجیتال برای آگاهی بیشتر

این روزها، بازی‌های کلیکی در تلگرام با استقبال زیادی روبرو شده است و افراد زیادی آن‌را انجام می‌دهند. این بازی‌ها تنها بخش کوچکی از دنیای ارز دیجیتال هستند و قسمت‌های بیشتری در این حوزه وجود دارد که می‌تواند شما را به درآمد خوبی برساند.‌
در استاد سلام بهترین استادها برای تدریس خصوصی ارزدیجیتال حضور دارند که به شما آموزش می‌دهند چگونه در این بازار درآمدزایی کنید. یادتان باشد که یک اشتباه کوچک در کریپتو می‌تواند سرمایه شما را از بین ببرد بنابراین، با یادگیری اصولی در این حوزه گام بردارید.
برای آشنایی با راه‌های درآمدزایی در ارز دیجیتال و یادگیری مواردی مانند ساخت کیف پول دیجیتال، خرید و فروش ارز از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، شرکت در ایردراپ‌های مختلف و ترید باید زیرنظر اساتید معتبر درباره بیت کوین بخوانید از ارز دیجیتال آگاه شوید و برای گرفتن معلم با تجربه به سایت استاد سلام مراجعه کنید.
من نرم افزار خوندم و بعدش به دلیل علاقه‌ای که به راه‌اندازی کسب و کار داشتم در رشته کارآفرینی ارشد گرفتم. الانم در سایت استاد سلام همکاری می‌کنم و درجهت سوالاتی که برای خیلی از افراد و کاربرانمون به وجود میاد، تحقیق می‌کنم و می‌نویسم من هم با شما در حال یادگیری‌ام.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.