برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی دوره اموزش پایگاه داده با استاد مهدی سعیدی

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی دوره اموزش پایگاه داده با قیمت مناسب که استاد مهدی سعیدی برگزار می کند.

برگزار کننده: استاد مهدی سعیدی زمان ثبت نام: 1402/06/06 11:00 - 1402/06/14 08:54 زمان برگزاری: 1402/06/15 09:00 - 1402/07/15 12:00 روزهای برگزاری: یک شنبه ها و سه شنبه ها در هر روز دو گروه مجزا - صبح و بعد از ظهر
هزینه دوره: 
2,500,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: حضوری
3
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 10 نفر است.
دوره پایگاه داده به منظور آماده سازی افراد علاقه مند به جذب شدن در بازار کار در حوزه توسعه و پشتیبانی پایگاه داده SQL آماده شده است.

دوره آموزشی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته با سرفصل های مجزا خواهد بود و لذا امکان استفاده برای کلیه علاقه مندان محیا می باشد. در دوره مقدماتی مفاهیم مربوط به :

نصب و راه اندازی دیتابیس و SQL Server 2019 - کار در محیط SQL Server Management Studio - ساخت یک پایگاه داده نمونه و افزودن جداول - کویری نویسی و آموزش مقدماتی زبان SQL Query می باشد.

این دوره مناسب افراد علاقه مند به ورود به حوزه پایگاه های داده و آشنایی با این حوزه را دارند می باشد. به منظور افزایش یادگیری بهتر است آشنایی قبلی با مدل های رابطه ای داشته باشید.

در دوره پیشرفته مفاهیم مربوط به :

بهینه سازی پایگاه داده - نرمال سازی پایگاه داده - افزایش سرعت و بهینه سازی Query ها - امنیت - مفاهیم مربوط به پشتیبان گیری و آموزش مفاهیم پیشرفته در query نویسی می باشد.

این دوره مناسب افرادی می باشد که با مفاهیم ابتدایی پایگاه داده آشنا هستند و تمایل به یادگیری مفاهیم پیشرفته تر و افزایش شانس ورود به مارکت در این حوزه را دارند می باشد.

سرفصل ها
مقدماتی :
نصب و راه اندازی دیتابیس و SQL Server 2019 - کار در محیط SQL Server Management Studio - ساخت یک پایگاه داده نمونه و افزودن جداول - کویری نویسی و آموزش مقدماتی زبان SQL Query
پیشرفته :
بهینه سازی پایگاه داده - نرمال سازی پایگاه داده - افزایش سرعت و بهینه سازی Query ها - امنیت - مفاهیم مربوط به پشتیبان گیری و آموزش مفاهیم پیشرفته در query نویسی
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.