برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی دوره انلاین اموزش کاشت مژه با آموزشگاه آموزشگاه حرفه ای مراقبت و زیبایی نینوک

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی دوره انلاین اموزش کاشت مژه با قیمت مناسب که آموزشگاه آموزشگاه حرفه ای مراقبت و زیبایی نینوک برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه آموزشگاه حرفه ای مراقبت و زیبایی نینوک زمان ثبت نام: 1402/08/15 00:50 - 1402/08/30 00:50 زمان برگزاری: 1402/09/01 00:50 - 1402/09/30 00:50 روزهای برگزاری: روز و ساعت کلاسها باتوجه به درخواست هنرجویان مشخص میشود.
هزینه دوره: 
7,000,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
1
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 2 نفر است.

اکستنشن مژه
بسیاری از ما به دنبال داشتن مژه های پر و بلند هستیم. یکی از روش هایی که امروزه برای پر و بلند کردن مژه ها استفاده می شود، اکستنشن مژه eyelash extensions است. اکستنشن مژه ماندگاری بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دارد.
اکستنشن مژه فیبرهای مصنوعی هستند که با کمک چسب های طبی به مژه های طبیعی متصل می شوند. مژه هایی که در اکستنشن استفاده می شوند دارای اندازه های مختلف هستند که از 6 میلی متر تا 18 میلی متر متفاوتند و همگی دارای یک انحنا و خمیدگی
می باشند.

انواع مدل اکستنشن مژه:

1)اکستنشن کلاسیک

2)اکستنشن والیوم

3)اکستنشن مگاوالیوم

اکستنشن کلاسیک:

اکستنشن مژه در سایز های مختلف و باتوجه به سلیقه اشخاص انجام می شود. در شیوه اکستنشن مژه کلاسیک( تار به تار) حجم اکستنشن باتوجه به پایه مژه مشتری گذاشته می شود. اکستنشن مژه کلاسیک بسیار کم پشت است و به ازای هر مژه مشتری اجازه داریم تنها یک تار مژه را یا در کنار مژه قرار دهیم. در این مدل اکستنشن مژه از مژه های ضخیم تر استفاده می کنیم.
اکستنشن والیوم:
اکستنشن مژه والیوم از یک تار بیشتر است و باتوجه به پایه مژه مشتری و استقامت مژه تعداد تارها انتخاب میشود. از 2 تار مژه تا 15 تار مژه را روی چشم ها قرار می دهیم. ضخامت اکستنشن مژه والیوم نسبت به اکستنشن مژه کلاسیک کم تر است.
اکستنشن مگاوالیوم:
شیوه اکستنشن مژه مگا والیوم مثل شیوه والیوم میباشد ولی تعداد مژه ها بیشتر و نازک تر خواهند بود. یعنی روی هر تاره مژه 7 تا 9 مژه مصنوعی قرار میگرد( 7D تا 9D). در این نوع اکستنشن، مژه ها پر پشت تر از روش قبلی
خواهند بود.

سرفصل ها

1)اکستنشن کلاسیک

2)اکستنشن والیوم

3)اکستنشن مگاوالیوم

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.