تاریخ انتشار:

قلم نوری چی بخرم؟ مشخصات انواع قلم نوری موجود از زبان استادهای سایت

قلم نوری چی بخرم؟ مشخصات انواع قلم نوری موجود از زبان استادهای سایت

مقدمه:

تقاضا برای کلاس آنلاین روز به روز بیشتر می شود و در این میان اساتیدی که آموزش دیده اند و برای آموزش آنلاین آمادگی دارند در این مسیر پیشتاز هستند. استفاده از ابزارها و امکانات سبب می شود تدریس آنلاین جذاب تر شود و عدم حضور فیزیکی افراد در محیط درس را تا حدودی جبران کند. استفاده از قلم نوری که در این مقاله به آن پرداخته ایم یکی از این ابزارهاست. طی تماس هایی که اساتید و کاربران با پشتیبانی سایت داشتند مبنی بر اینکه " قلم نوری چی بخرم؟ " بر آن شدیم تا تجربه اساتید خوب استادسلام را در استفاده از قلم نوری با شما به اشتراک بگذاریم.در ادامه تجربه 7 استاد خوب استادسلام درباره کاربردهای قلم نوری و راهنمایی هایی برای خرید قلم نوری مناسب را با هم می خوانیم.


تجربه استاد بنفشه قارداش بیگی مدرس فیزیک استاد سلام

من بنفشه قارداش بیگی هستم از اساتید استاد سلام، می خوام براتون ازتجربه استفاده از قلم نوری بگم. الان با وجود کرونا و شرایطی که پیش اومده خیلی تمایل به کلاس های آنلاین زیاد شده من قبل ها هم کلاس آنلاین برگزار می کردم مثلا برای شاگردهایی که خارج از تهران داشتم فقط آن زمان به این صورت بود که قلم نوری نداشتم و از برگه کاغذ استفاده می‌کردم و خودکار و دوربین را طوری تنظیم می کردم که از صفحه کاغذی من فیلم گرفته شود و در کلاس آنلاین نمایش داده شود و در واقع شرایط حرفه ای نبود و فقط جهت رفع نیاز خودم را قانع کرده بودم ، این مورد را براتون تعریف کردم که بتونم هر دو تجربه را با هم به اشتراک بگذاریم و حرفه ای مقایسه کنیم، مقایسه بین بنز و پراید, یعنی قلم نوری می تواند در این حد در کیفیت کلاس ما موثر باشد.



کلاس های آنلاین واقعا داره خوب برام پیش میره و دانش آموز هم خیلی راضی هست، به گونه ای که از فروردین 99 تا امروز که در اواسط آبان 99 هستیم، مرتب کلاس داشتم و فقط 2 جلسه کلاس حضوری رفتم و تمام کلاس هام به صورت آنلاین برگزار شده قلم نوری که من تهیه کردم برندش wacom هست و مدل اسمال onebye سایز کوچک اندازه یک برگه a6 هستش. در ابتدا فکر میکردم که هر جه سایز بزرگ تر باشد بهتر است ولی با تجربه امروزم به شما میگویم که نظرم اشتباه بوده و اصلن سایزش مهم نیست و همین سایز a6 خیلی هم مناسبه و کنار لپ تاپ  و روی میز به راحتی جا می شود و به آسانی می شود روی آن نوشت و شنیده ام که می گویند اگر پد قلم کوچک باشد پس ریز می نویسد، نه اینطور نیست و بی ارتباط است به سایز.این قلم نوری دو دکمه دارد که میشود نقش هر دکمه را تعیین کرد که مثلا دکمه بالا به عنوان پاک کن کار کند و دکمه پایین زوم کند ولی من شخصا این مورد را انجام نداده ام و استفاده نمی کنم .

نقش برند لپ تاپ

لپ تاپ من asus هست ولی فرقی نمی کند لپ تاپ چه باشد،از وقتی به usb وصل کنید مانند موس عمل می کند البته نه اینکه موس کاری نکند و او نقش خودش برقرار است، به لپ تاپ وصل می شود و صفحه لپ تاپ را با دانش آموز به اشتراک می گذارم، هرچه می نویسم را دانش آموز می بیند، صدا هم که داره رد و بدل می شود و کاملن مشابه یک کلاس حضوری، که حالا به جای برگه کاغذ و کتاب درسی ما لپ تاپ را نگاه می کنیم و از آن طرف هم دانش‌آموزان هم می‌توانند با لپ تاپ کانکت بشوند و هم میتوانند با گوشی موبایل کانکت بشه که اگر برایش داشتن لپ تاپ میسر باشد چون صفحه مانیتورش بزرگ خیلی بهتر هست نسبت به گوشی که ریز ترهست من معمولا روی فایل pdf می‌نویسم و می شود روی فایل پاورپوینت هم نوشت، من فایل پی دی اف را با نرم افزار pdfanotator باز می کنم که امکان نوشتن رویش وجود دارد یا با ادوبی ریدر خطوط کج و معوج نوشته می شد ولی با نرم افزاری که عرض کردم نوشتن روی فایل خیلی روان است.


دانلود فایل نرم افزار pdfannotator


فایل های کتاب درسی دانش‌آموزان را دانلود کردم که اگر لازم باشد از روی کتاب درسی پیش برویم فایلش را باز می کنم و پیش می رویم زیر قسمت مهم را خط می کشیم و با هم می خوانیم و توضیح میدهم. می شود با قلم نوری مثلا نقطه را روی شکل گذاشت و اشاره کرد و رنگ قلم را می شود با همان نرم افزار pdfanotator تغییر داد و فونت و سایز را هم می شود تغییر داد. برای پاک کردن، پاک کن را از همین نرم افزار انتخاب می کنم و کافیه فقط روی یک نقطه از عدد 2 کلیک کنم تا همه اش پاک شود و کار کردنش بسیار راحت است. من معمولاً برای دانش آموزانی که سطحشان از یک مقدار از کتاب درسی بالاتره و میخوام باهاشون نمونه سوالات تشریحی کار کنم می خوام باهاشون تست کار کنم pdf کتابهای تستی و کمک درسی را از مثلا فیدیبو می خرم و همان را مثل کتاب درسی روی صفحه قرار می دهم و سوال‌ها را می برم (کات می کنم) و در یک فایل جدیدی این سوالها رو قرار می دهم و در هر صفحه هم فضای خالی می گذارم برای حل نمونه سوال، به عنوان مثال برای کلاسم ده سوال یا 20 سوال آماده می کنم و فایل را به صورت pdf ذخیره می کنم که در زمان کلاس به صورت آماده در اختیار ما هست فضای خالی هم برای نوشتن داریم, خیلی منظم می شود همه موارد. دیگه اینکه فرض کنید درسی مثل مدار الکتریکی داریم کتاب را هم داریم ولی ترجیح بر این است که داخل کتاب ننویسیم که بعد که دانش آموز بخواهد بخواند کتاب را خالی و مرتب نیاز دارد پس من این مسیر را میروم : یک صفحه از همان کتاب را با جای خالی و شکل مهمش داریم و بعد از نوشتن و تدریس فایل را هم در اختیار دانش آموز قرار می دهم .برای هر کلاس یک pdf خالی خط دار آماده کرده ام و یا از اینترنت دانلود کنید که هیچی داخلش نیست صفحه خط دار : مثلا یک pdf دارای 20 صفحه خط دار که هر چه بخواهم در طول کلاس جدا بنویسم اینجا می نویسم و این فایل را هم در اختیار دانش آموز می گذارم. نکته های کلاس آنلاین:

  • هم برای خودم از بابت رفت و آمد راحت تر و بهتره شده است
  • هماهنگی زمان کلاس با دانش آموزان بسیار راحت تر شده است
  • کلاس ها شب ها هم به راحتی قابل برگزاری هست
  • امکان ضبط کلاس هم برای شاگردان هست، مخصوصا برای شاگردان کمی ضعیف تر

جهت برگزاری کلاس با خانوم بنفشه قارداش بیگی به صفحه پروفایل ایشان در سایت مراجعه کنید : صفحه استاد قارداش بیگی
تجربه استاد احسان ابراهیمی معلم ریاضی درباره قلم نوری

تا آنجا که توانستم در گروه های معلمی تجربه ام را گفته ام و اینجا هم توضیح می دهم بنده حدود سه سال پیش یک جراحی داشتم و نمی توانستم بایستم تا درمان کامل، سال کنکوری 96-97 را با این مشکل گذراندم، تازه سرفیس آمده بود surface pro خریدم و در مدارس در کلاسهای دارای ویدئو پروژکتور تدریس می کردم، سرفیس یک کامپیوتر کامل است و شارژ نسبتا بزرگی دارد و صدا دارد و کمی وزن هم دارد و من چون نمی توانستم کیف دستم بگیرم همان موقع یک ipad مدل 2017 اپل هم خریدم که قلم هم دارد قلم این آیپد پرو دقیق تر است و ریز تر هم هست ولی قلم سرفیس بزرگتر است و با انتخاب نوک مناسب می توانیم با این قلم نوری، تجربه کاغذ را داشته باشیم، قلم سرفیس خیلی دقیق نیست پس بنده دو سه سال جلوتر از معلم ها وارد فضای تدریس روی کامپیوتر شدم ولی هم اکنون متاسفانه آی پد پرو بسیار گران شده و به نظرم معلم هایی که بخواهند خوب کار کنند یک 2017 دست دوم بگیرند باز هم تجربه خوبی خواهند داشت، حالا درباره پلتفرم ها بگویم در اسکای روم برای ریاضی، ما بهترین تخته را داریم زیرا ما باید دقیق بنویسم که حتی پریم ها را هم نشان بدهد و همین آی پد عالیه و سرفیس هم خوب است. در ادوبی کانکت، نسخه تحت آی او اس لگ (تاخیر) دارد، در مدارس سلام با ادوبی کانکت کار می کنیم و من در آنجا میبینم که سرفیس می نویسد و تاخیر ندارد ولی مشکلاتی هم دارد و صفحه از زیر دست در می رود و گاهی هم دست و هم قلم را دو لمس تشخیص می دهد و می رود در حالت پینچ و زوم می کند و کار کردنش گاهی مشکل زا هم هست. من خودم راه حلی پیدا کردم : اشتراک دسکتاپ را میزنم و با یک نرم افزار نوت خوب که در آی او اس هم زیاد هست در همین share screen آنجا می نویسم و تصویر میرود روی سرفیس و میرود روی ادوبی کانکت و بچه ها میبینند.حالا که کلاس آنلاین زیاد شده در همکارها میبینم تلفات سرفیس زیاد بوده ، تصور من این است که سرفیس ابزار بیزینس هست برای یک مدیر، که گاهی در جلسات نوت بردارد ولی یک معلم که قرار است روزی 10 ساعت تدریس کند می بینم در همکارها که صفحه اش سوخته، یا قلم از بین رفته. انتخاب من قطعا همان ipad است و به نظرم قلم نوری برای طراحی مناسب است و برای نوشتن تجربه خوب نمی دهد و برای تدریس ریاضی با خط خرچنگ قورباغه تصور جذابی برای شاگرد از درس ریاضی در ذهنش نگه داشته نمی شود و ارتباط خوب برقرار نمی کند و در کلاس واقعی هم تخته نقش مهم دارد و اینها ابزارهایی مثل آچار هستند برای معلم. از نظر خود من تخته، عینک، ظاهر آراسته، بوی ادکلن معلم، همه ابزارهای مهم معلم هستند.

در کلاس زیست با نمایش پاورپوینت کلاس عالی پیش می رود ولی در کلاس فیزیک و ریاضی و حتی شیمی باید معلم بنویسد و هر چه معلم خوش خط تر باشد و خوش تخته تر، بهتر است، پس جذابیت باید ایجاد شود و من نظرم را عرض کردم از اینکه بهترین آی پد است و سرفیس نیز خوب پاسخ می دهند برای ساخت تخته جذاب.

حرف آخر آقای احسان ابراهیمی مدرس ریاضی ما این شد که وقتی معلمی با تجهیزات خوب سر کلاس می آید نشان می دهد معلم برای شاگردانش احترام قائل است و برایشان وقت گذاشته انتخاب درست کرده و هزینه کرده تا شاگرد لحظات خوبی را در تدریس تجربه کند.

جهت برگزاری کلاس با آقای احسان ابراهیمی به صفحه پروفایل ایشان در سایت مراجعه کنید : صفحه استاد احسان ابراهیمی

قلم نوری و کاربردش از زبان استاد پیام قنبری

من پیام قرنی هستم مدرس فیزیک از قلم نوری deco 01-xppen استفاده می کنم.


 بنده این تبلت را قبل از عید خریداری کردم به قیمت حدود 1.9 میلیون تومان و هم اکنون مورخ 16 آبان ماه 99 میبینم در سایتها حدود 5-6 میلیون تومان هست ، روش کار من برای تدریس به اینصورت هست که از دسکتاپ و جزوه ای که که آماده کردم ویدئو میگیرم و روی تبلت می نویسم مزیت روشم این هست که بچه ها در مدارس اذعان دارند که توسط این روش خیلی بهتر یاد می گیرند! چون تصویر را کامل دارند و نوشتن هم مانند نوشتن روی کاغذ هست و بازخورد که می‌گیرم کاملاً مثبت است خوب اگه حالا روش هایی باشد که تصویر خودمون هم به عنوان استاد نمایش داده بشه بازدهی را بیشتر می‌کند و در حال حاضر روش دیگه ای نداریم جز خود تبلت‌هایی که touch هستند و قلم دارند مثل تبلت های مایکروسافت.این روزها سر فرصت و با تفکر توانستم ویدئو های آموزشی خوبی تهیه کنم این ویدئو ها خیلی ویدیو های مفید شد خیلی ویدئوهای آموزشی جالب من تونستم تهیه کنم و بچه‌هایی بودند که برای درس فیزیک، در کلاسهای حضوری نمی توانستند این اندازه پیشرفت کنند ولی با این ویدیو هایی که می فرستادم و همزمان هم پاسخگوی سوالات شاگردان هستم ، بازخوردهای مثبتی از سمت بچه ها هست. در مورد تهیه قلم نوری و پد آن استاد قرنی اینگونه ادامه دادند که : سایت‌های واسطه قیمت را محاسبه می کنند و به شما اعلام می کنند، مثلا بنده قیمت 2 تومان خریده ام و در بازار حدود 6 میلیون تومان است و اگر از سایت های واسط سفارش دهید، حدود 3-4 میلیون تومان میشود. فقط حدود 1.5 تا 2 ماه ممکن هست زمان ببرد تا جنس خریداری شده به دست شما میرسد. خواستم تا این تجربه را هم با شما مطرح کنم امیدوارم که به مفید واقع شود.ضمنا استفاده از نرم افزارهایی مانند camtasia که از مانیتور شما فیلم می گیرند بسیار برای فیلمسازی و یا ضبط کلاس مفید هستند این مورد را هم اگر استفاده نکردید حتما آزمایش کنید که می توانیم آموزش‌های خیلی جالبی بسازیم و این سیستم آموزشی را هرچه بهتر و بهتر به دانش آموزان انتقال بدهید. با کیفیت ترین قلم نوری در این زمینه قلم های wacam هست که قیمتش نسبت به قلم نوری من، بالاتراست. بعدش میشه huionو چند برند دیگر، تقریبا می شود گفت کارایی اینها همه یکیست کیفیت هم تقریباً یکیست و میشه ازشون استفاده کرد، با توجه به تقاضای زیاد اینروز ها در کشور ما و تحریم بودن و کم بودن اجناس، قیمت ها خیلی بیشتر از قیمت واقعی هستند که یکی از همکارانم پیگیری کردند و از سایت آمازون خرید کردند، البته از طریق سایت های واسط ایرانی

استادسلام : سایتهای واسط خرید از آمازون مانند سایت malltina.com و egerd.com که ما تجربه خرید موفق داشته ایم، تا امروز نیمه آبان 99 نکته بدی ندیده ایم.


قلم نوری و کاربرد آن از زبان استاد مسعود اقدسی فام


من مدرس برنامه نویسی و الگوریتم و هوش مصنوعی هستم، بنده هم قلم نوری xp_pen starg640 دارم که حدود یکسال پیش از دیجی کالا خریده ام البته با مطالعه نظرات و امتیازهای کاربران. در این یکسال هم من راضی هستم، با دست چپ و راست میتوان نوشت و همه سیستم عامل ها را پشتیبانی می کند و در لینوکس هم کار می کند، هیچ ، تازه نیازی به درایور هم ندارد و اتوماتیک می شناسد لینوکس من ابونتو هست ولی با مدل های دیگر هم تست کردم و مشکلی نبوده. به فشار حساس هست و با میزان فشار می شود ضخامت خط را کنترل کرد، مغزی (نوک قلم) یدکی هم دارد ولی برای من احتیاج نشد که از یدک ها استفاده کنم، قیمتش زمانی که من خریدم 580 هزار تومان هست و الان بین 3 تا 4 میلیون تومان در سایتها قیمت دارد.ولی باز هم با همین قیمت بنده با توجه به همه کالاها که افزایش قیمت داشته اند این مورد هم مستثنی نبوده و باز پیشنهاد من همین قلم هست.

جهت برگزاری کلاس با آقای اقدسی فام به صفحه پروفایل ایشان در سایت مراجعه کنید : صفحه استاد مسعود اقدسی فام
قلم نوری و کاربردهای آن از زبان استاد رضا یاوری

بنده هم قلم نوری xp-pen را دارم (مانند قلم نوری بالا و از همان مدل) و در زمینه راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی و dba تدریس می کنم و تجربه من این هست قابلیت طراحی ندارد ولی برای نوشتن قلم خوبی هست، قابلیت دیدن روی صفحه نمایش خودش را ندارد ولی تجربه دیگری دارم که شرکت هایی هستند که صفحه کامپیوتر هایمان را به مانیتورهای لمسی تبدیل می کنند و آن هم دست کمی از قلم نوری ندارد و برای نیاز تدریس پاسخگوست.(البته ایشان نامی از این شرکت ها نبردند و ما هم تجربه ای در این زمینه نداشتیم که برایتان بیان کنیم)

حسین شاسواری مدرس ریاضی و فیزیک و رشته های فنی دانشگاهی


ایشان تجربه خود را درباره قلم نوری اینگونه بیان کرده است: واقعیت این است که من در هر زمینه ای که برای کارم هست علاقه مندم بهترین کیفیت ها را تحقیق و استفاده کنم، از زمانی که کلاس های آنلاین در استادسلام شروع شد، در پی این بودم که از موس و فیلم و فایل و قدمی فراتر بگذارم و از قلم نوری هم بهره بگیرم، اواسط سال 98 بعد از برگزاری حدود 10 جلسه کلاس آنلاین رفتم سراغ قلم نوری و می دانیم که بهترینش wacom هست این قلم هم کیفیت بالا داره و هم هزینه بالا هست، من کمی از بابت کیفیت طراحی که نیاز نداشتم با انتظاری کمتر رسیدم به برند parblo مدل a640مزایای قلم نوری پاربلو:

  • عملکرد مناسب دارد
  • برای فرمولهای ریاضی که با موس کیفیت خروجی خوبی نداریم لازم داشتم با این قلم کار کنم
  • امکان تخته سیاه یا همان board را می دهد.
  • شرایط رنگی تر می شود
  • ضخامت و لایه ها را تعیین کنم

استاد شاسواری حتی اذعان داشتند که شرایط آموزشی کلاس آنلاین با این قلم نوری، در تجربه های من، در برخی موارد از کلاس حضوری هم بهتر شده است. به گفته ایشان هر کاری در ابتدا سختی هایی دارد مثلا وقتی لازم می شود به جای صفحه کلید از موس استفاده شود ممکن است سرعت کار کندتر شود ولی نگران نباشید تبحر پیدا می کنید، دیگر به صفحه کلید نیازی ندارید، کما اینکه من همین حالا بدون قلم نوری ممکن است نتوانم کلاس آنلاین داشته باشم و شرایط برایم دشوار شود، این قلم خیلی بروشور کامل ندارد و ممارست لازم دارد تا بتوانید بهره برداری کامل داشته باشید و مسلط شوید و من خودم به راحتی توانستم قلم نوری را به کامپیوتر وصل کنم و زود هم یاد گرفتم.در مورد طراحی با قلم من استفاده نکردم ولی برای تدریس دروس بنده برای دبیرستان و دانشگاه پاسخ خوبی داده است و اگر هنوز قلم نوری و برند آن را انتخاب نکرده اید شاید parblo a640 انتخاب شما شود.این قلم را من حدود 700 هزار تومان خریده ام و امروز پرسیدم حدود 2.5 میلیون تومان قیمت دارد.

جهت برگزاری کلاس با آقای حسین شاسواری به صفحه پروفایل ایشان در سایت مراجعه کنید : صفحه استاد حسین شاسواری


آقای حامد رضوانی مدرس شبکه و سیستم های کامپیوتری

من همین قلم نوری را مدت یکسال است استفاده می کنم و رضایت دارم. نوک خوبی دارد و نیازی به فشار روی صفحه ندارد، قلم نوری خود را اینترنتی خریده ام؛ دکمه های میانبر هم دارد و هم از رنگ ها عالی هستند و هم از بابت رنگ مناسب قلم.خوب است بدانید انعطاف پذیری خوبی دارد و فایل را در نهایت pdf می کنند و برای شاگرد ارسال می کنند و آنها لذت می برند از مرتبی جزوه و آموزش آنلاین.

جهت برگزاری کلاس با آقای حامد رضوانی به صفحه پروفایل ایشان در سایت مراجعه کنید : صفحه استاد حامد رضوانی

استاد میلاد جلادتی مدرس عربی و تجربه کار با قلم نوری

من میلاد جلادتی هستم معلم عربی که در هم اکنون در مدارس و دوره های آنلاین با قلم نوری در حال تدریس هستمالان سه برند قلم نوری در بازار ایران داریم که پر استفاده هست و پر فروش wacomxp penhuion

و این نظرات و نتیجه تحقیقات من :

قلم نوری وکام هم گرونه و چون برند آمریکایی است پول برندش را می گیرد و البته کیفیت خوبی دارد و ارزان ترین که برای معلم ها مناسب باشد حدود 4 میلیون تومان به بالا هست، ولی برندهای ایکس وی پن و هویون چینی هستند و در بازار رضایت خوبی به دست آورده اند و همان کار وکام را انجام می دهند و حتی در برخی امکانات مانند درجه حساسیت قلم نوری، شاید از وکام هم بهتر عمل می کنند، با برخی موسسات گرافیکی که بنده سوال کردم گفتند ما به شاگرد های مبتدی تا سطح متوسط همین ها را پیشنهاد می دهیمبه گفته استاد عربی مشهور ما، کارخانه‌ای که برای xp pen تولید میکنه با همان فرمت با همان کیفیت و با همان مواد اولیه، با همان شکل برای هویون هم تولید می کند این روزها تفاوت قیمت قلم نوری وکام و xp pen خدود 500 الی 600 هزار تومان است و تفاوت قیمت xp pen با huion باز هم 500-600 هزار تومان است پس می توانید huion را خدود 3200 بخرید .من با نرم افزار pdfannotator و همین قلم نوری کار می کنم که رنگ های متنوع دارد خیلی خوب است، قلم جا نمی ماند، پیکسل نمی زند یعنی وقتی شما می نویسی از شما جا نمی ماند، حساسیت قلم خوب است و با فشار قلم ضخیم تر می شود و با فشار کمتر قلم نازک تر می شود، در کل از این قلم خیلی راضیم و اگر قرار باشد به همکارانم توصیه ای کنم جهت خرید همین قلم را پیشنهاد می کنم.

یک پیشنهاد جذاب و متفاوت :

تهیه رایت کم بجای قلم نوری

جهت ارتقای کیفیت آموزش مجازی، با استفاده از رایت‌کم دست نوشته ها و محتوای آموزشی را برای مخاطبان خود به تصویر بکشید. کافیست سیستم رایت‌کم را به کامپیوتر خود متصل کرده و نرم افزار را باز کنید؛ شروع به نوشتن کنید و با استفاده از هر کدام از سامانه های برگزاری جلسات آنلاین همچون اسکایپ، اسکای روم و … صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید. همچنین رایت‌کم به شما امکان ضبط فیلم و ذخیره تصاویر باکیفیت حین آموزش را می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس جهت تهیه این ابزار کاربردی با شماره های تلفن: 84063152-021  موبایل: 09362228070  در تماس باشید.

مصاحبت درباره قلم نوری با معلم های زبان هم جالب بود، تقریبا بیشتر معلم های فعال ما، به خاطر فونت خوب انگلیسی که در همه تخته های کلاس های آنلاین موجود است نیاز زیادی به قلم نوری احساس نکرده اند و با ابزارهای دیگری مثل قطعه هایی از صدا و انیمشن و فیلم کلاس تدریس آنلاین را جالب و دوست داشتنی کرده اند.در مقاله قلم نوری چیست باقلم نوری بیشتر آشنا خواهید شد همراه ما باشید. استفاده از قلم نوری نه تنها در کلاس تدریس خصوصی بلکه در کلاس های گروهی مدرسه آنلاین نیز کاربرد زیادی دارد.در مدرسه آنلاین استادسلام خبرهای خوبی داریم در ادامه مطالب با مدرسه آنلاین استادسلام همراه شما هستیم.

جمع بندی:
استفاده از قلم نوری سبب می شود برگزاری کلاس آنلاین به راحتی و ساده تر از آنچه که فکرش را می کنید برگزار شود و استفاده از ابزارهای مناسب نشانه اهمیت دادن به شاگردانتان و به عبارتی احترام به شخصیت آن هاست. اینکه بدانند برایتان مهم هستند و برای تدریس بهتر و تفهیم درست مطالب هزینه کرده اید و به صورت حرفه ای کار تدریس را انجام می دهید می تواند حس خوبی را در شاگرد و خانواده او ایجاد کند.
هزینه ای که برای قلم نوری پرداخت می شود بسته به نیاز متفاوت است. با کمی سرچ و تحقیق مناسب ترین قلم را برای نوع نیازتان تهیه کنید. سایت هایی مانند آمازون می توانند قلم های خوبی به شما پیشنهاد کنند که فقط ممکن است با کمی تاخیر به دست شما برسد.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
  • حبیب نیکخواه
    حبیب نیکخواه
    من حبیب نیکخواه هستم که از قلم نوری deco 01-xpPen استفاده می کنم در صورتی که همکاران محترم از نرم افزار PDF ANNOTATOR ( یا مشابه آن ) همراه با هر نوع قلم نوری استفاده کنند کار با قلم نوری بسیار زیاد راحت و امکانات بسیار زیادی جهت نوشتن خواهند داشت بطوریکه می توانند صفحه PDF یک کتاب را در این نرم افزار Share کرده و روی صفحه pdf نوشت. با آنکه حقیر از وب کم و تلویزیون هوشمند و تخته هوشمند و قلم نوری استفاده کرده ام . استفاده از قلم نوری و نرم افزار فوق بسیار برایم رضایتمند بوده.
    1399/09/07 12:56
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.