دبیرستان و پیش دانشگاهی , کارشناسی- لیسانس
■مولف وناظر علمي در "آيندگان-قلم چی-گاج-مرآت-واله-بیست-عربی عمار-مهر وماه"
■طراح آزمونهای کشوری
■مبتکر متد برنامه ریزی میانبُر
امروزه باتوجه به شرایط خاص فرهنگی آموزشی کشور و تبلیغات منفی که از فضای خانواده حتی در جهت بی اهمیت جلوه دادن درس عربی انجام شده ، درس عربی بعنوان یکی از ضعیف ترین درس ها، به عنوان پاشنه آشیل دانش آموزان قرارگرفته و تراز آموزشی را دچار بحران جدی کرده است.
من سعی کرده ام با روش های پویا و نوین با تمرکز روی محتوا ،کبفبت آموزش عربی را پیشرفت دهم و این تهدید را به فرصت تبدیل نمایم.