درباره استاد
مقطعهای آموزشی که استاد تدریس میکند:متوسطه، راهنمایی , دبیرستان و پیش دانشگاهی
سلام امیدوارم حال دلتون عالی باشه ، سجاد سعید هستم کارشناسی دبیری ریاضی از دانشگاه فرهنگیان و سابقه تدریس و مشاوره در دو شعبه کانون قلمچی بمدت یکسال و حدودا سه چهار سالی هم سابقه تدریس ریاضی دوره اول و دوم را دارم ، یکی از ویژگی های تدریس بنده عمقی ارائه دادن مطالب هستش و اجازه نمیدم بدون یادگیری مطلب کلاس به اتمام برسه، به بهترین شکل ممکن با دانش آموز سعی میکنم ارتباط برقرار کنم تا اگر ترسی از درس ریاضی داره و نقص هایی داره اونارو بتونیم برطرف کنیم امیدوارم در کنار هم بتونیم ریاضی رو از نقطه ضعف به نقطه قوتتون تبدیل کنیم.