دانش آموخته دبیرستان سلام یوسف آباد و فارغ التحصیل کارشناسی میکروبیولوژی دانشگاه آزاد واحد تهران پزشکی و کارشناسی ارشد رشته MBA دانشگاه علم و صنعت هستم. در کنکور تجربی سال ۱۳۹۳ درس عربی را ۱۰۰ درصد زدم و از همان سال تدریس عربی را آغاز کردم و بعد از اخذ مدرک کارشناسی به تدریس علوم تجربی پایه و زیست کنکور هم پرداختم. سابقه تدریس در دبیرستان های سلام و سرای دانش و کلاس های خصوصی و همکاری با استادبانک را دارم. در تدریس از جزوه های اختصاصی، کتاب درسی و منابعی مانند گاج و خیلی سبز استفاده میکنم کلاس های حضوری در تهرا و آنلاین در بیستر گوگل میت برگزار میکنم. پرداخت هزینه هر ۵ جلسه انجام میشود و کلاس انلاین شامل تخفیف می شود.