متوسطه، راهنمایی , دبیرستان و پیش دانشگاهی , کاردانی- فوق دیپلم , کارشناسی- لیسانس , کارشناسی ارشد- فوق لیسانس , دکتری و بالاتر , همه مقاطع سنی
با درود و مهر
ديرينه تحصيلي:
من سه دوره تحصیلی را در دانشگاه اصفهان گذراندم و راهگشای من در گذارِ متوالی این هر سه، اشتیاق به دانستن و قریحهای داشته و یافته از دلِ مطالعه و پژوهشِ مدید، و سپس آموزش و پژوهش در دو حوزه ادبیّات فارسی و عربی بود. گفتنی است طیِ دو دهه اخیر، دانشآموزان و داوطلبان کنکور، به ویژه در دو درس ادبیات و عربی، کاستیهایی بنیادین یافتهاند، که این معضل عمدتاً برآمده از دو مورد مهمّ؛ یعنی "دانشآموز" و "مدرس" است. از این رو و برآمده از تجربهای بیست و چهار ساله، هماره و فراخور، روش موثّری مبتنی بر شناخت، تعامل، ارزیابی و گزینشِ مقطعی دایر بر سه مرحله ذیل را گُزیده و میگزینم:
تدريس ادبيات فارسي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجفآباد، دانشگاههای غيرانتفاعيِ اشرفي، راغب اصفهاني، هشتبهشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (مقطع كارشناسي).
تدريس دروس عربي، فارسي، فلسفه هنر، جامعهشناسي هنر، تاريخ هنر و اسطوره و هنر در دانشگاه پیام نور.
ج- مؤسسات آموزش عالي:
تدريس در مؤسسههاي آموزش عالي دانشپژوهان و نوين صدرا (مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد؛ شامل رشتههاي ادبيات فارسي و پژوهش هنر)
د- كمكدهي به يافتنِ موضوع، نوشتن طرحِ پيشنهادي (پروپوزال) و مشاوره درباره چهارچوب و متن پاياننامههايي كه با رشتههاي ادبيات فارسی و پژوهش هنر، در پيوند است.