
همه مقاطع سنی
من از ۲ سال پیش تدریس آلمانی را شروع کردم، اما تصمیمم برای این کار به سالها قبل برمیگردد. وقتی خودم زبان آلمانی را یاد میگرفتم، همیشه آرزو میکردم کاش کسی باشد که گرامر پیچیده را با مثالهای ساده و ملموس برایم توضیح دهد. در طول این ۲ سال، هر بار که میبینم دانشجویانم بعد از چند جلسه از ترس به اعتمادبهنفس میرسند و جملات میسازند، میفهمم که دقیقاً همان کسی شدهام که آرزویش را داشتم. من استاد شدم چون معتقدم زبان آلمانی یک ترس غیرواقعی در ایران دارد و من اینجا هستم تا ثابت کنم با روش درست، این زبان شیرینترین زبان اروپاست.
من از google meet استفاده میکنم.
برای تدریس از جزوات خودم استفاده میکنم چون خودم وقتی با گرامر پیچیده سر و کار داشتم میخواستم دقیق تر همه اطلاعات مربوط به گرامر رو داشته باشم تا به صورت دقیق تر و با جزییات کامل تری برای شاگردانم گرامر رو توضیح بدم.
من در موسسه دال و موسسه ایرانمهر تدریس میکنم.