
متوسطه، راهنمایی , دبیرستان و پیش دانشگاهی , کاردانی- فوق دیپلم , کارشناسی- لیسانس
تجربه من در زمینه فیزیک به علاقه مندی من به نجوم بر میگردد. زمانی که در دبیرستان متوجه شدم برای رسیدن به شناخت علمی آسمان و ستارهها باید به سراغ رشته ریاضی فیزیک برم و در دانشگاه فیزیک بخونم. از همون موقع کنجکاوی و علاقه من در کلنجار رفتن و فهم عمیق مفاهیم فیزیک شروع شد و ساعتها محو بررسی مفاهیم و فرمولهای فیزیک از جنبههای مختلف بودم. پس عزمم رو جزم کردم تا بتونم در دورهای که کنکور قبول شدن سختیهای خودش رو داشت، یه دانشگاه دولتی فیزیک روزانه بخونم.
شعار من به عنوان یه معلم فیزیک: آره فیزیک سخت هست اما اگر باهاش دوست بشی و فقط هدفت جایگذاری عدد تو فرمول نباشه و نیمنگاهی هم به مفاهیم داشته باشی ، اون وقت شیرین خواهد بود و بنا بر بازخورد شاگردانم، من فیزیک و مفاهیمش رو ملکه ذهن کنجکاو شما خواهم کرد.روش من برای رسیدن به این هدف گام به گام:
۱- زدن مثالهای روشن از اطرافت و درگیر کردن ذهن با اتفاقات روزمره.
۲- سوال و جواب و کمک گرفتن از خودت برای درک بهتر مفاهیم و استفاده از روش گفتگو محور و تعامل در یادگیری.
۳- خب حالا که یه دسته از مفاهیم رو یادگرفتی و تصوری ازش پیدا کردی، میریم سراغ فرمول و با معرفی کمیتها مسائل رو از ساده به سخت حل میکنیم.
اگر می خوای خوندن فیزیک رو یاد بگیری به یاد داشته باش: اطرافت رو خوب ببینی.... فیزیک یعنی طبیعت....
در تدریس بنده: تمرکز اصلی بر روی مفاهیم و مسائل کتاب درسی و سپس بنا بر علاقه و مشتاق بودن دانشآموز و با مشورت و نیاز ایشان(کنکور، مسابقات و ...) ، کتابهای کمک آموزشی و نکات و مفاهیم پیشرفتهتر کار خواهد شد!!!
=================
سوابق من: