تاریخ انتشار:

راه اندازی بخش هایی جدید در استاد سلام

راه اندازی بخش هایی جدید در استاد سلام

سایت استاد سلام در زمینه تدریس خصوصی و خدمات کمک آموزشی بعد از کسب رتبه های خوب برای تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی عربی و تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی زبان آلمانی حال به آموزش در سال‌های بالا‌تر و آموزش‌های کاری و لازم برای داشتن شغل بهتر می‌خواهد به کمک فراگیران با کمک کارگاه‌های آموزشی بیاید.
شما استاد هستید و هر مهارتی که تدریس می‌کنید که شغل‌های جدید می‌تواند مفید باشد مثل تدریس خصوصی اندروید و آموزش اندروید یا تدریس خصوصی فتوشاپ و تدریس خصوصی جاوا که شما می‌توانید با تدریس این دانش فنی ها شغل های خوب و به‌روز را در جامعه پوشش‌دهید شاید بسیاری از بانک‌ها برای استخدام دنبال شخصی می‌گردند که مفاهیم ابتدایی جاوا را بداند و شما با یک دوره آموزشی یا تدریس خصوصی جاوا می توانید در لیست افراد مورد نظر آنها قرار گیرید برای بسیاری از سایت‌ها مهم است که نسخه‌های اندروید داشته باشید فکر کرده‌اید برای بالا بردن حقوق خود تدریس خصوصی اندروید بروید تا حرفه‌ای شوید؟!


اگر مدیر دفتر شرکت خود هستید شاید با یادگرفتن فتوشاپ بتوانید گره های زیادی از کار همکارانتان باز کنید و با یک دوره آموزش فتوشاپ یا تدریس خصوصی فتوشاپ خود را ارتقا دهید.

استاد‌های ما کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند و شما یکروزه یک مبحث را می‌آموزید و بعد جزوه آنرا بیشتر و بیشتر مطالعه کنید، پس در هر حالت ما و شما در جریان آموزش باید قرار‌بگیریم برای ارتقاء.
سایت استاد سلام برای ارائه خدمات آموزشی حتی تا اجاره فضای آموزشی برای برگزاری کارگاه آموزشی و ثبت نام کارگاه آموزشی از طریق سایت استاد سلام هم داره تلاش می‌کنه حتی ما می‌توانیم اجاره سالن همایش داشته باشیم یا اجاره سالن کنفرانس تا شما در این فضا‌های آموزشی مناسب به بهترین نحو آموزش را داشته باشید.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.