تاریخ انتشار:

موارد مهم برای تمرکز بیشتر

موارد مهم برای تمرکز بیشتر
برای تمرکز بیشتر روی یک مبحث باید در خودتان هم برای تمرکز بیشتر به دنبال عواملی باشید
1. باید تلاش کنید نسبت به آن درس یا مبحث در خود علاقه ایجاد کنید، برای خواندن درس عربی یا در کلاس تدریس خصوصی عربی یا تدریس خصوصی فیزیک بدانید که مورد مهم اول این است که به این درس ها علاقه مند شوید.
2. باید مصر شوید که این مباحث تحت اراده و تصور شما باید تصویر سازی شود و حواستان را با اراده خود متمرکز کنید و تخیل شما هم در زمینه مطالعه همسو باشد
3. برای خوب تمرکز کردن یادآور می شویم که نباید گرسنه باشید نباید تشنه باشید نباید خوابتان بیاید و نباید مضطرب باشید، برای دوری از این عوامل بکوشید
4. به عوامل اطرتف خود توجه کنید سرمای زیاد گرمای زیاد سرو صدا نور کم لباس مناسب همه این موارد باید راحتی شما را برای تمرکز بیشتر فراهم کند مثلا معلمینی که اجاره کلاس برای تدریس یا اجاره فضای آموزشی می کنند هم باید به تمام این عوامل توجه کنند تا شاگردان در هر کلاس تدریسی راحت باشند
جناب حق جو در کتاب خود با عنوان «روش‏هاى تسریع در خواندن و درک»، نکات دیگری را هم یادآور شده اند:
5. بدون عجله برای هر یادگیری و مطالعه اقدام کنید، در کلاس تدریس خصوصی زیست باید صبر کنید تا مفاهیم در ذهن شاگرد جا بگیرد در تدریس خصوصی فیزیک برای فهم کامل او صبر کنید و سریع از مبحثی به مبحث دیگر نروید.
6. زمانی که معده شما پر است انرژی زیادی از بدن برای هضم کار می کند و به گفته پیامبر اکرم، «پرى معده و سیرى زیاد، به وجود آورنده حماقت است».
7. زمان مناسب مطالع و ترکز خود را بدانید مثلا بعد از خواب، خصوصاً در صبحگاهان، بهترین زمان تمرکز است، شاگرد زمان یادگیری مناسب خوب خود را بداند و از معلم خصوصی فیزیک خود بطور مثال بخواهید آن زمان به شما تدریس خصوصی فیزیک یا تدریس خصوصی ریاضی بدهد خوبست بعد از خواب شبانه کمی هم ورزش کنید تا بدن در حالتی هوشیار قرار گیرد.
8. نظم و انضباط در نوع، ساعت و جای خوب برای یادگرفتن، همه از عوامل ایجاد کننده تمرکز قوی مى‏باشند.
اگر کمی با زبان آلمانی آشنا شوید یا در کلاس تدریس خصوصی آلمانی ها شرکت کنید به نطم موجود در تمام زندگی آنها و استفاده مناسب از همه منابع هم پی خواهید برد.
برای دیدن لیست کارگاههای آموزشی از استاد سلام پیش روید، برای اجاره سالن همایش یا اجاره سالن کنفرانس هم با استاد سلام همکاری نمایید تا فضای مناسب کار شما را به شما پیششنهاد دهد.
استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.