معین متصدی زاده زرندی

معین متصدی زاده زرندی

انتخاب استاد
0 دیدگاه
  • 0 دیدگاه
  • 1 سال
    همراه استاد سلام

ریاضی
شطرنج
ریاضی به زبان انگلیسی

  • 1 سال
    همراه استاد سلام
هزینه تدریس:
حضوری350 تا 400 هزارتومان
-
آنلاین300 تا 350 هزارتومان
مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

متوسطه، راهنمایی , دبیرستان و پیش دانشگاهی , کاردانی- فوق دیپلم , کارشناسی- لیسانس

انتخاب استاد
درباره استاد

قبولی در آزمون ورودی مدرسۀ راهنمایی نمونۀ مردمی شهید رضا دادبین کرمان ـ تابستان 1371

قبولی در آزمون ورودی دبیرستان نمونۀ دولتی آیت الله سید کمال الدین موسوی کرمان ـ تابستان 1374

اخذ دیپلم در رشتۀ ریاضی فیزیک از دبیرستان نمونۀ دولتی آیت الله سید کمال الدین موسوی کرمان ـ خرداد 1377

قبولی در آزمون سراسری ورود به مقطع پیش دانشگاهی و کسب نمرۀ 93.9% در درس ریاضی ـ تابستان 1377

اخذ گواهینامۀ پایان دورۀ پیش دانشگاهی در رشتۀ ریاضی فیزیک از مرکز پیش دانشگاهی سید کمال الدین موسوی ـ خرداد 1378

اخذ مدرک کارشناسی در رشتۀ ریاضیات و کاربردها از دانشگاه پیام نور بندرعباس ـ تیر 1402

کسب رتبۀ 119 کشور در آزمون کارشناسی ارشد و قبولی در رشتۀ ریاضی محض (شاخۀ آنالیز) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران ـ شهریور 1402

ـ اخذ مدرک مربیگری درجه 3 از فدراسیون شطرنج ایران در سال 1390

ـ اخذ مدرک مربیگری درجه 2 از فدراسیون شطرنج ایران در سال 1395

ـ اخذ مدرک داوری درجه 3 از فدراسیون شطرنج ایران در سال 1389

ـ اخذ مدرک داوری درجه 2 از فدراسیون شطرنج ایران در سال 1397

ـ اخذ مدرک داوری درجه 1 از فدراسیون شطرنج ایران در سال 1401

ـ اخذ مدرک داوری فدراسیون بین المللی شطرنج (فیده) در سال 1402

سابقۀ من در تدریس ریاضی برمی گردد به زمانی که یک نوجوان ۱۳ ساله بودم و در کلاس سوم راهنمایی درس می خواندم! آری، یک فرش روی حیاط خانه مان پهن می کردم، برخی همکلاسیهایم می نشستند و من برایشان کلاس حل تمرین و رفع اشکال برگزار می کردم. اما به طور رسمی از ۱۸ سالگی و پس از پایان مقطع پیش دانشگاهی در رشتۀ ریاضی فیزیک، کار تدریس خصوصی ریاضیات را آغاز کردم.

بطور کلی از تعلیم (یاد دادن) لذت می برم همچنان که تَعَلُّم (یاد گرفتن) مرا به وجد می آورد و عمیقاً بر این باورم که نه تنها به شاگردانم می آموزم، بلکه از شاگردانم نیز می آموزم!

بر مبنای این واقعیت که «ریاضیات صرفاً حل مسئله نیست بلکه در وهلۀ نخست درک مفاهیم آن است»، ابتدا مطالب درسی را همراه با ذکر مثال تشریح کرده و سپس با مشارکت دانش آموز، تمرین حل می کنم. سر لوحۀ کار من توجه به کتاب درسی است اما به اقتضای شرایط ممکن است از دیگر منابع معتبر نیز استفاده کنم.

روش تدریس اینجانب بر مبنای نوع کلاس (تقویتی دروس مدرسه، آمادگی جهت امتحانات و آمادگی برای کنکور سراسری) متفاوت است. ضمناً متناسب با سطح علمی و سبک یادگیری دانش آموز تدریس می کنم. اما در یک نگاه کلی شیوۀ کار من تلفیقی از «روشهای توضیحی، حل مسئله، مباحثه و کشف و شهود» است.

یکی از نقاط قوّت من، برقراری ارتباطی مؤثر و سازنده با دانش آموز است. لذا در همان جلسات نخست ضمن رعایت حریم استاد، یخ رابطه را ذوب می کنم. ایجاد انگیزه در دانش آموزان، یکی از اولویتهای من است. به شاگردانم القا می کنم که برای موفقیت در درس ریاضی نیازی نیست همچون نیوتن یا مریم میرزاخانی نابغه باشید، بلکه کافی است نحوۀ تفکر ریاضی را در خود تقویت کنید. در جاییکه روا باشد، تشویق و در جاییکه به مصلحت، تنبیه می کنم. منظور اینجانب از تنبیه همان آگاه سازی کلامی است. مگر نه این است که استاد سخن سعدی شیرازی می فرمایند:

درشتی و نرمی به هم در بِه است *** چو رگزن که جرّاح و مرهم نِه است.

به گواهی اکثر شاگردانم وجه تمایز بارز من با بسیاری از همکارانم «قدرت بیان و توجه به جزئیات» است.

برای جلسۀ اول، ابتدا هزینۀ یک جلسه را دریافت می کنم و سپس کلاس را برگزار می کنم. اگر پس از نیم ساعت از آغاز کلاس، دانش آموز احساس کرد که کلاس برایش مفید نیست، ما بقی کلاس را لغو کرده و هزینه را به حساب او عودت می دهم. چنانچه دانش آموز، کلاس را مفید و اثر بخش تشخیص داد و مایل به تداوم این کلاس برای جلسات بعد نیز بود، هزینۀ 3 جلسه را به صورت پیش پرداخت دریافت خواهم کرد.

چنانچه دانش آموز در خارج از کشور باشد، صرف نظر از زبانِ تدریس (فارسی یا انگلیسی)، حق التدریس اینجانب افزایش می یابد.

چنانچه محرز گردد که دانش آموزی استطاعت مالی پرداخت کلّ هزینۀ اعلام شده در سایت را ندارد، میزانی از تخفیف در حق التدریس اینجانب لحاظ خواهد شد. بدیهی است که احراز این امر منوط به ارائۀ شواهد و مستندات خواهد بود.

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.