مهران حسنخانی

مهران حسنخانی

انتخاب استاد
0 دیدگاه
  • 0 دیدگاه
  • 3 سال
    همراه استاد سلام
  • 100000
    ساعت کلاس آنلاین

فروش
مدیریت بازاریابی
بیمه

  • 3 سال
    همراه استاد سلام
هزینه تدریس:
حضوری900 تا 1 میلیون تومان
-
آنلاین600 تا 700 هزارتومان
مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

کارشناسی- لیسانس , کارشناسی ارشد- فوق لیسانس , دکتری و بالاتر

انتخاب استاد
درباره استاد

کارشناس خسارت درمان شرکت اتیه سازان حافظ

کارشناس صدور و خسارت درمان شرکت خدمات بیمه ای بیمه آسیا

مدیر بازاریابی و فروش گروه بین المللی بیمه ای تدبیر

کارشناس اداره پشتیبانی بیمه های عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد

مشاور بیمه ای شرکت های نفتی، مهندسی و پتروشیمی

عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه

سابقه تدریس گروهی خسارت بیمه درمان

سابقه تدریس بازاریابی و فروش بیمه

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

مولف کتب و مقالات در زمینه مدیریت، بازاریابی و بیمه

  • آشنایی با مباحث فنی بیمه نامه تکمیلی بازنشستگی گروهی-مستمری شرکت بیمه پاسارگاد
    جزوه دوره آموزشی آشنایی با مباحث فنی بیمه نامه عمر و تأمین آتیه -تکمیلی بازنشستگی گروهی 47 صفحه مدرس: دکتر حسنخانی مدرس سازمانی شرکت بیمه پاسارگاد

    جزوه مرتبط با: بیمه و بانکداریبیمه

  • راهبری مدیران فروش در حوزه مذاکره، بازاریابی و فروش بیمه نامه تکمیلی بازنشستگی گروهی شرکت بیمه پاسارگاد
    دوره آموزشی جزوه دوره راهبری مدیران فروش در حوزه مذاکره، بازاریابی و فروش بیمه نامه تکمیلی بازنشستگی گروهی شرکت بیمه پاسارگاد 11 صفحه

    جزوه مرتبط با: بازاریابیفروشبیمهمذاکره

  • آشنایی با مفاهیم کاربردی پولشویی در صنعت بیمه
    این کتاب با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان، پژوهشگران، کارشناسان و همکاران صنعت بیمه با موضوع پولشویی و مبارزه با این جرم نگارش و تالیف گردیده است. امید است با . . .

    جزوه مرتبط با: قوانین بیمهحقوق بیمهبیمه

  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM
    اگر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را نشناسید و بخواهید توضیحی بسیار ساده و کاربردی در مورد آن بدانید، آنچه در فصل اول این جزوه ارائه شده، می‌تواند یک نقطه شروع . . .

    جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت فروشمدیریت بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری

  • مدیریت بازاریابی
    منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، می توان محصول . . .

    جزوه مرتبط با: مدیریتمدیریت بازاریابی

  • نظرات
    ثبت نظر جدید
    هنوز نظری ثبت نشده است.